Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna
Gry i ludzie .
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna -> Tam gdzie nie ma już dróg...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133625
Przeczytał: 65 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:00, 07 Lis 2023    Temat postu:

Aktywiści Just Stop Oil zakłócili turniej e-sportowy. Jeden z ekranów oberwał farbą
Działania Just Stop Oil nie ograniczają się do niszczenia dzieł sztuki. Na celowniku znalazły się wydarzenia ze świata gier.

...

Im wszystko jedno co zniszczą. Zresztą widzieliście AlKaide to taki sam umysł tylko oczywiście dzicy są prymitywni i od razu mordują a ci wywodzą się z cywilizacji konsumpcyjnej więc farbą bo mordy natychmiast by ich zaoraly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133625
Przeczytał: 65 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:38, 09 Lis 2023    Temat postu:

Seria Call of Duty niczym militarna operacja psychologiczna

Analiza faktów i sieci powiązań firm jak Blizzard i Activision z amerykańskim kompleksem militarnym ujawniają, że seria CoD nie jest typową strzelanką fpp, a starannie zbudowanym kawałkiem propagandy przedstawiającym interwencjonizm, militaryzację i szemrane operacje specjalne jako coś atrakcyjnego

..

W sumie dość oczywiste! Przecież symulatory wojny mają co? Symulować wojnę! Czyli super realistycznie pokazywać walkę tego chcą użytkownicy. Trudno żeby wojsko nie zauważylo czegoś takiego i nie uznało że to super pomysł na rekrutację do armii która w USA przecież opiera się na zaciągu dobrowolnym! Muszą jakoś uwieść młodych i stąd takie pomysły.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133625
Przeczytał: 65 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:43, 04 Sty 2024    Temat postu:

Nie żyje Bryan Ansell. Zmarł współtwórca Warhammera

Tuż przed Sylwestrem zmarła jedna z najważniejszych osobistości popkultury.

SpokoZiomek
3 godz. i 34 min temu via Wykop
( ͡° ʖ̯ ͡°)
Szkoda chłopa. Praktycznie tylko dzięki niemu Warhammer, a pośrednio też inne bitewniaki, są tym czym są dziś.

Ale z tą "jedną z najważniejszych osobistości popkultury" to jednak trochę odjechałeś. Gość był znany w światku i praktycznie tylko tam.

...

Czyli żaden pop.
Co za absurd! Gry RPG to nie popkultura. Tak jak i fantastyka. Popkultura jeśli słowo to ma mieć sens to Barbie Britney Spears czy inne Titaniki. Coś masowe i tłuczone dla kasy.
Ani fantastyka ani gry RPG nie były nigdy masowe. To zajęcie dla koneserów. Są zresztą ambitne i dość skomplikowane więc siłą rzeczy trzeba pomyśleć przy nich żeby był odpowiedni odbiór. Zatem i odbiorcy są niszowi i specyficzni.

Nazywanie wszystkiego popkultura co jest w sprzedaży to absurd. Bo wszystko jest! Teoretycznie to i muzyka Chopina jest do kupienia w jakimś tam wykonaniu. To nie jest pop. Filmy typu Władca Pierścieni zrobiły złudzenie że fantastyka to nie wiadomo jaka kasa gdy tymczasem pisarze zawodowi to niemal tylko USA i anglojęzyczni bo jest ich 1,5 mld jednego języka a i tak to nie są wielcy milionerzy.

Warhammer w wielu odsłonach to podstawa gier i książek wojennych. Poziom jest różny zależy od pisarza. Tego jest masa. Ta marka akurat zrobiła największą karierę analogiczna do Dungeons and Dragons. Ale są i inne które też warto poznać jak się jest koneserem...

Najlepsza wiadomość że takich fascynatów łatwiej Bogu wziąć do nieba ponieważ robią coś z pasji a nie tylko dla pinindzy. Czyli coś kochają. A Bóg jest Miłością. Stąd warto mieć pasje nie tylko żeby było przyjemnie tylko to pomaga nawet na tamtym świecie.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133625
Przeczytał: 65 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:29, 05 Sty 2024    Temat postu:

Lewacki lunatyk zmusza grę do zmiany nazwy
Twitterowa primadonna znalazła nazistów w horrorze o myszce Miki i nie mogła się doczekać gnojenia małej firmy.

...

Omzrik i Nigdy więcej. Tak to ludzkie odchody czerpiące sadysfakcję z niszczenia ludzi. Mali boją się kosztów bo wez teraz wynajmuj kancelarie jak koszty gry cię zabijają. A kancelaria to za 500 zł nie zrobi...
Takich trzeba wsadzać...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133625
Przeczytał: 65 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:00, 09 Sty 2024    Temat postu:

Historia Tetrisa trwa nadal. 13-Latek dokonuje przełomu.

Willis Gibson stał się pierwszą osobą, która doprowadziła do zatrzymania gry Tetris na poziomie 157. Gra Tetris, znana z tego, że nie ma tradycyjnego zakończenia i jest zaprojektowana do ciągłego trwania aż do przegranej gracza, przez dekady była uważana za nie do pokonania...

Profesjonalny gracz Tetris Willis „Blue Scuti” Gibson stał się pierwszą osobą, która „pokonała” Tetris około trzy dekady po oryginalnym wydaniu, grając w najbardziej ekstremalnych poziomach gry, dopóki się nie rozbił. Przez dziesięciolecia gracze profesjonalni myśleli, że osiągnęli teoretyczny koniec wersji NES, uzgodniona wersja regulacji gry, ale niedawne przełomowe odtwarzało grę na wysokim poziomie i umieścili punkt przełomowy w zasięgu ręki. Stamtąd gracze profesjonalni powoli wspinali się na wyższe poziomy, dopóki Christopher „Cheez” Martinez nie wynaleścił w 2020 r. „Rolling” stylu gry, który polega na odbiciu kontrolera w dłoni gracza i uderzanie go jak gitara. Etapy te były kluczowe w prowadzeniu graczy do warunków, które mogłyby rozbić grę, odkryta przez programistę Grega Cannona w 2021 roku przy użyciu sztucznej inteligencji Tetris. Profesjonalny gracz i badacz Max „Hydrantdude” Roy szczegółowo opisał wszystkie potencjalne punkty awarii.

...

Tu oczywiście zachodzi zasada pradopodopodobienstwa. Coś nawet mając 0,1% szans w końcu się wydarzy jeśli bardzo wielu to robi. Po czym jest 0,01% na kolejny przełom który znów może nastąpić przy czym jest coraz trudniej. Tetris to połączenie spostrzegawczości i zrecznosci raczej. Czyli trzeba szybko ogarnąć i zręcznie klocek wstawić. Nie jest to zatem gra jak np. szachy tylko swego rodzaju sport. Układanka. Ale podciagam pod gry. Za gry uznajemy coś co pozwala wykonać wiele możliwych posunięć nad czym trzeba pomyśleć. I musi być przeciwnik który też to robi czyli np. AI. Bez przeciwnika jest układanka jak budowa domku z klocków. Tutaj jest dodana presja czasu. Układanki z presją czasu to jeszcze nie gry! Gdyby ktoś drugi układał swoje i nam np. to wchodziło w plany to by była gra. Jak szachy. W szachach układamy swoje klocki przeciwnik swoje i wchodzimy sobie nawzajem w paradę. Dopiero to jest gra.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133625
Przeczytał: 65 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:04, 22 Sty 2024    Temat postu:

15 lat temu ukazała się seria "Najgorsze gry wszechczasów"

Serial-legenda na YT - syntezator IVONA, legendarne teksty (wiele z nich mogą być nawet memami), humor i uzasadniony hejt na największe growe crapy. Od premiery 1. odcinka dziś mija 15 lat!

...

Tak niekiedy słyszałem ten głos i początkowo myślałem że to jeden ma tyle kanałów :0)))

Natomiast osobiście nieszczególnie się zajmuje nieudanymi czy słabymi grami. Większość chyba robi z reguły 1 człowiek i tak naprawdę wręcz przeciwnie! Jeśli gra działa to raczej podziwiam niż się śmieje. Że postaci drewniane? Że absurdalnie się ruszają? Ale chodzą!
Ja modowałem zwłaszcza Heroes 4 i wiem jak to jest trudne jak jeden błąd potrafi zrobić czarny ekran. I koniec. Sprawna gra robiona przez jednego człowieka jest zawsze sukcesem...

Tu zachodzi patologiczne zjawisko dostosowywania wymagań do dobrych gier robionych przez molochy! Gdzie 500!!! Ludzi potrafi 2 lata robić bez żadnego zysku. Owszem wychodzi super tylko zbrodnia jest potem wymagać od 5 osobowej grupy tego samego!
Absolutnie i twardo obstaje i nie odpuszczę że gra.

1. Musi mieć jak najlepszą koncepcje grania czyli spędzania w niej czasu.
2. Musi sprawnie chodzić.

Koniec.
Wygląd dźwięk nawet liczne bugi ALE NIE NISZCZACE ROZGRYWKI są mało ważne.

Przykład: gra wyrzuca do pulpitu - bug nieakceptowalny.
Mur przezroczysty, - bug bez zbaczenia
drzewa nie stawiają oporu przechodzisz jak powietrze - bug miły bo gra szybsza (oczywiście gdyby celem gry było omijanie przeszkód stałby się niekaceptowalny. Jeśli to tylko dekoracja żaden problem...).

I tego się trzymajmy bo inaczej niszczymy małych. Molochy psują graczy rozpasaniem finansowym. To niszczy twórczość...

Złe gry to gry niemoralne np. zawierające propagandę LGBT. Samo zło.
Natomiast dobre to propagaujace dobro np. zauważyłem grę mobilną Powstanie Styczniowe i młodzież bardzo chwaliła mimo że przecież nie chcą się specjalnie uczyć to rozgrywka ich wciagnela. Co zresztą pokazuje co to jest dobra gra edukacyjna. To po prostu dobra gra w której dodajemy oprawę w postaci tego czego chcemy nauczyć. Ale gdyby była inna oprawa to też by wciągała samymi zasadami.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BRMTvonUngern dnia Pon 17:08, 22 Sty 2024, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133625
Przeczytał: 65 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:32, 24 Sty 2024    Temat postu:

Dlaczego Ubisoft nie chce, żebyś posiadał gry na własność?

Kontrowersyjne słowa Philippe'a Tremblay, dyrektora do spraw subskrypcji w Ubisofcie, zgodne ze słynną internetową maksymą “nic nie będziesz mieć i będziesz szczęśliwy”, sugerują, że posiadanie to przeżytek. Dlaczego francuskiemu tak bardzo zależy, by uzależnić graczy od dystrybucji cyfrowej?

...

Zwyczajnie jak wszystkie koncerny policzyli sobie.
Kiedyś:
Kupowało się pudełko za 50$ i już było nasze robimy co chcemy.
Teraz.
Kupujemy ,prawo do grania' potem płacimy abonament a jeszcze ,mikro' płatności.
Przez średni czas użytkowania płacimy 500$ za taką samą grę.
50 do 500. To chyba oczywiste co wolą!
Nie tylko ubi! Oni bełkoczą w malignie i pragną tego wszyscy wielcy bo im kasa świta większa...

Nie ma absolutnie żadnej korzyści ,gry jako uslugi'... Zawsze będzie to coś co instalujesz fizycznie i odpalasz. Spędzasz czas po czym wyłączasz. Po jakimś czasie wracasz. Gdzie tu jakaś ,usluga'? Ponadto koszt jest dostępny nawet 50$ to stać cię!
Usługa to przypomnę np. samolot lub nocleg w hotelu. Nie stać cię na samolot na podwórku który czeka więc kupujesz usługę przewozu. Nie stać cię na własny dom w każdym miejscu świata więc kupujesz nocleg tylko w tym jednym miejscu.
Ale gra? Jedyne usługi to serwery online do MMO. Każdy gracz nie kupi sobie serwera. Tu jeszcze usługa ma sens. Choć jakieś łącza darmowe też są gdy gramy multi. Myślę że najlepiej się gra w kilku znajomych typu 5 ludzi reszta boty i AI. Sami wiecie że 100 tysięcy graczy na raz to jest kociołek. Nie mówiąc już o wybijaniu z klimatu. Jeśli w lesie elfów spotykasz zenka294566 lub jozka45788 to koniec jakiegokolwiek klimatu. Więc i tu najlepiej fizyczne gry plus łącze internetowe. Areszta gier to singleplayery.
Absolutnie żadnej korzyści z formy , usługi'...

W ogóle to są problemy koncernów a nam graczom nie zależy na wzroście ich potęgi bo to pętla na szyję. Powtarzam gry ciekawe z pomysłem niekoniecznie technicznie wymiatające...

A tu gra Meridian 59 chyba pierwszy MMO w klimacie fantastyki baśniowej. To właśnie widząc ją twórcy MM pragnęli mieć MMO że świata MM co nigdy nie nastąpiło. Wtedy też dużo się mówiło że MMO to przyszłość że gry ,tradycyjne' znikną będą tylko MMO które miały być takie super hiper że kasowały inne. Nigdy do tego nie doszło. A niestety MM zbankrutowalo. A szkoda bo mogło sobie trwać w tradycyjnej formie bądź multi które jest najprostszym dodatkiem do świetnej gry i daje wspólną grę...
Juz Meridian pokazał wady MMO. Ten obrazek zawsze mnie śmieszył! Masa graczy dosłownie zbita w kupę aż pseudonimy zachodzą na siebie że nie można odczytać! Takie zjawiska są typowe w MMO gdy gromada czeka na ten sam ,ewent' który ma się ,zrespawnowac'. Jakiś bidny smok ma się pojawić i wszyscy chcą go ubić! Aż go szkoda!
Takie to rozkosze MMO. Tu akurat polują na czerwonego King Konga...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BRMTvonUngern dnia Śro 13:33, 24 Sty 2024, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133625
Przeczytał: 65 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:07, 26 Sty 2024    Temat postu:

Microsoft kupił giganta za 69 mld dolarów. Po trzech miesiącach ogłasza zwolnienia

Microsoft zwalnia 1,9 tysiąca pracowników, zatrudnionych w pionie odpowiedzialnym za gry wideo. Redukcje dotkną przede wszystkim pracowników holdingu Activision Blizzard, który został kupiony przez Microsoft trzy miesiące temu za niebotyczną sumę.

...

Widzicie jakie molochy rosną. Coś potwornego... W grach chodzi o twórczość nie o kasę!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133625
Przeczytał: 65 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:24, 01 Lut 2024    Temat postu:

Odpaliła Dooma na bakterii E.coli. Nie, to nie żart

Doktorantka z prestiżowej amerykańskiej uczelni całkiem poważnie podeszła do projektu uruchomienia Dooma na bakteriach E.coli.

Co ważne, Ramlan nie uruchomiła gry na cyfrowej symulacji bakterii, ale zamieniła prawdziwe bakterie E.coli w ekran.

..

Trwa konkurs na czym jeszcze można odpalić grę...

Natomiast wystarczy mieć pojęcie o grach żeby wiedzieć że odpalenie gry nic nie oznacza. Wiele gier można odpalić na starych gratach z lat 90tych tylko nie pograsz! Nie da się! Nic nie działa poprawnie! Olbrzymia praca jest optymalizacja gry aby chodziła płynnie i np. z taką MMIX są problemy a Heroes 3 pędzi wręcz! Optymalizacja dotyczy zarówno programu operacyjnego jak i sprzętu z tym że sprzęt robi producent pod system więc z reguły starczy dopracować pod system. Znana sprawa że grę nierzadko trzeba optymalizować pod nowy system i to niekiedy chodzi na Windows 7 a przestaje na Windows 8 !!!! Mimo że różnica jednego numerka...



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133625
Przeczytał: 65 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:27, 06 Lut 2024    Temat postu:

Chciał poczuć się jak w grze komputerowej, więc uciekał przed policją
Trzydziestoletni mężczyzna postanowił uniknąć kontroli drogowej i w rezultacie doprowadził do chaotycznego pościgu przez centrum miasta.

...
I teraz mamy was! Gry szkodzą! No macie!
Taaa jak nie było gier nie było piratów drogowych gangów motocyklowych... Taaa jasne...

Było dużo więcej bo teraz wielu wyzywa się w grach i już nie potrzebują na drogach! Gry wręcz zmniejszają to zjawisko.

Widzicie jak można odwracać kota ogonem! Coś co pomogło przedstawić że zaszkodziło bo znalazł się jeden przypadek pozornie odwrotny! Tak można manipulować!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133625
Przeczytał: 65 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:06, 14 Lut 2024    Temat postu:

Granie w brutalne gry nie zmniejsza empatii
Pogląd, zgodnie z którym brutalne gry wideo uczą agresji i zmniejszają wrażliwość na cierpienie, jest dominujący w opinii publicznej. Austriaccy naukowcy sprawdzili, czy rzeczywiście taka rozrywka wpływa negatywnie na empatię graczy.

...

Tylko co to znaczy przemoc? Might and Magic to niby jest przemoc. Ale nazwać te miłe już z wyglądu gry za brutalne to obłęd. Tak naprawdę gry są bardzo podobne do książek. A gracze do czytelników! Czy biblioteka kojarzy się z brutalnością? Conan Librarian? No oczywiście nie. Z reguły odbiorcy sztuki są wysoko wrażliwi stąd dzieci w szkole muzycznej nie sprawiają np. kłopotów wychowawczych itd. Muzyka łagodzi obyczaje to stare powiedzenie. Ale czy biblioteka nie? Oczywiście tak! Twórczość łagodzi. A od książek muzyki do gier droga krótka np. ja. W końcu gra to kumulacja sztuki tak wielka że szok! Szczytem są gry RPG. Zwłaszcza te fantastyczne. Tam jest pełno wręcz sztuki różnego rodzaju.

I oczywiscie zawsze MM wnętrze z MMVI to przecież sama sztuka i tylko sztuka! Oryginalna strona gry zachowana w Archiwum Internetowym.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BRMTvonUngern dnia Śro 19:07, 14 Lut 2024, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133625
Przeczytał: 65 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:24, 20 Lut 2024    Temat postu:

Nasze studio wydało wczoraj pixelartową grę Epic Party Quest

Po 2 latach pracy wydaliśmy pixelartową giereczkę osadzoną w świecie fantasy. Bohaterowie spotykają się na piwerku i opowiadają sobie jak to było jak jeszcze byli bohaterami, a następnie gramy w minigry w ramach retrospekcji Smile

pankalmar
13.02.2024, 09:55:59 via Wykop
po tym trailerze nie mam pojecia o czym jest ta gra i co tu sie robi. To jakis arcade? roguelike? jrpg? mogloby byc to troche bardziej jasne.

kalet86
13.02.2024, 10:02:50 via iOS
@pankalmar takie super mario party w świecie fantasy. Retro i pixelart jako styl. Generalnie party game dla każdego Smile dzięki za feedback - przekazuję do teamu 🦾

...

Zaryzykuję reklamę bo grafika mi się podoba.
Coś jak Monkey Island tylko styl might and magic. Jestem jak najbardziej za! Problem w tym żeby było tam co robić. Gry RPG poszły w latach 90tych w realizm bo grafika już była 640 i wiecej nie 320. Jednak coś w stylu MM345 by się przydało oczywiście z wszelkimi osiągnięciami 30 lat! Nie chodzi o prymitywna rozgrywkę tylko o tego typu grafikę czy chodzenie po kwadratach ale wszystko inne ma być jak w nowiutkiej grze. Czyli system walki handlu budownictwa gospodarki rozwoju postaci umiejętności. Tego w dawnych Barcy nie było.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133625
Przeczytał: 65 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:40, 23 Lut 2024    Temat postu:

Nowe pokolenie żyje grami i aplikacjami a nie pracą czy kościołem..

MeetUp Wrocław 2016 - świat pokemonów

paw1470
21 godz. i 49 min temu via Android
Myślę że porównanie kościoła do pokemonów to dobry pomysł. Tu i tu mamy wymyślone stwory i karty do zbierania. A co jeżeli pokemony zostały wymyślone bo japończyk u nas zobaczył jak stare baby zbierają obrazki? Święty Antoni daje +10 do znajdowania a Krzysztof +20 do kierowania. Święty Mikołaj +5 do prostytucji a lucyfer +50 do widzenia w ciemnościach bo niesie światło. Święty którego zapomniałem daje +1000 do dojenia mleka z byka. Ten ostatni to legendarna karta. Niewielu go zna. W jego opisie pewnie będzie "może nie wydoil byka jako pierwszy ale wyciągnął z niego tyle co z krowy".
Ten brzydki Jezus daje mniej od tego ładnego. Nie można zapomnieć o tysiącach rodzajów matki boskiej. Częstochowska zmniejsza obrażenia od ran ciętych. Jakaś inna ma zmodyfikowane straty. To jak skiny w grach. Jedyny problem to koszty nowych postaci i opłaty abonamentowe. Przynajmniej 100 zł za przeciętne karty po świętach. Czasami losowe eventy na których można trafić nawet za darmo. No ale pośredników trzeba utrzymywać cały rok. No i co jakiś czas ofiarą z dziecka żeby utrzymać ważność kart

...

Matka Boska pisze się z dużej bo to nazwa własna to nie religia tylko gramatyka. Nie ma drugiej! Janów Kowalskich są tysiące i pisze się z dużej tym bardziej Osobę jedyna na świecie. Tak samo Bóg pisze się dużej nie bo jesteśmy ,klerykalni' tylko to nazwa własna.
Bóg pisany z dużej oznacza Jedynego Boga i nie ma innego. Dlatego klawiatura poprawia co na dużą.
Jak piszesz bóg z małej chodzi o wielobóstwo np. Grecy i bóg Zeus. Pierwsze z małej bo nazwa zwykła a później nazwa własna z dużej...
Jedynym zastosowaniem z małej jest brak szacunku. Gdy piszę lucyfer klawiatura poprawia a ja znowu z małej bo nie szanuje zła...

Co do treści to owszem gry mają związek z Bogiem bo wszystko ma związek z jedynym Twórcą. Jak już było wyjaśniane człowiek tworzy swoje małe dzieła na wzór Boga. Stajac się , bogiem' i tu weźmy coś lepszego niż pokemony. Duże światy RPG. To jest kreacja potężna! Fantaści zawsze szli śladami Boga. Stąd słynny dodatek do Heroes III Im the Wake od Gods. Śladami bogów. Pomylili tylko liczbe. Powinno być Boga! Jak to sobie przetłumaczyłem bo to związek frazeologiczny nie dosłowny. To niemal spadłem z krzesła! Śladami Boga! Kreujemy nowe światy! To jest prerogatywą Boga!

I to pokazuje jaka głupota jest nie interesować się Bogiem tylko grami! Na odwrót! Gry mają was prowadzić do Boga chyba że urządzają was durnokliki. Byle klikać byle coś się się działo. To rzeczywiście was odmóżdża. I radzę z tym skończyć. Należy wybierać gry ambitne wtedy nie tracicie czasu! Zabijanie czasu klikaniem to zbrodnia! To oznacza wasz problem ze sobą. Zapewne brak... Boga...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133625
Przeczytał: 65 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:53, 03 Mar 2024    Temat postu:

Godzina z Final Fantasy VII Rebirth
Cloud, Barret, Aerith i Tifa. Przede wszystkim Tifa Wink. Ulubione… co ja mówię! Ukochane postaci dla milionów graczy na całym świecie powracają w glorii i chwale.

..

Z tym kochaniem postaci z gier to bez przesady. Jednak pamiętajcie że następuje przywiązanie bo dla gracza gry są częścią życia tak jak książki dla czytelnika! Oni nie ,zabijają czasu z nudów' tylko to ich realne życie! Tak jak ktoś spędza czas na imprezach nie mówiąc już o gorszych patologicznych rodzajach ,rozrywki'.

Zatem to jest wasze życie! Tak! Całkiem realne! Gra to fikcja wasze życie nie.
I Bóg działa też w grach i grając też do was dociera. Tak! Dlatego mówicie że kochacie!!! postacie z gier. A Kto jest Miłością? On do was w ten sposób dociera w większości nieświadomie jak do dzieci do mnie od Herosów III świadomie! Wiem że cały czas był przy mnie!

Tak więc nie gry to nie zawsze strata czasu. Bóg rozróżnia graczy od ludzi którzy tracą czas a powinni robić co innego... To kompletnie inne grupy!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133625
Przeczytał: 65 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:14, 11 Mar 2024    Temat postu:

Polska ma najbardziej efektywne zespoły programistów na świecie

Tak wynika z ustaleń Yegora Denisov-Blancha i Simona Obstbauma, ekspertów technologicznych, którzy na Uniwersytecie Stanforda prowadzą obecnie badania nad produktywnością inżynierii oprogramowania. W pierwszej trójce, poza polskimi inżynierami, znaleźli się również programiści z Brazylii i Rumunii.

...

Co widać po grach. Które są tylko artystycznym wyrazem możliwości programowania kraju. USA jak widzicie goroja wyłącznie masą...
Oczywiście nie neguje pracy niczyjej! Chodzi mi o nieuczciwe korzyści skali które osiągają USA grabiąc globalny rynek mimo braku wybitnych produktów patrz google fejs YouTube. Żaden to hi-tech toporne serwisy ,uploadingowe'. Tylko z olbrzymim kapitałem.

Nie dotyczy to twórców gier absolutnie. Przecież obecnie już chyba wszyscy twórcy są bankrutami? Might and Magic już od dawna. Ale gdzie jest Trojka od Arcanum? Ba Bethesda pożarta przez Gatesa. I bardziej przez pychę a jaka to była dawniej świetna firma! Jeszcze 10 lat temu bym dał za wzór!

Łatwiej wyliczyć kto upadł niż kto przetrwał. Niestety USA to nie jest wolny rynek tylko imperializm monopolistyczny określenia jak od Lenina ale niestety to fakt.
To zresztą mement o dla firm w Polsce że też tak skończą jeśli nie utworzą spółdzielni tak jak w Wielkopolsce pod Zaborami. Naprawdę my wszystko wiemy co robić tyle przeszliśmy że nic nas nie zaskoczy!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133625
Przeczytał: 65 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:52, 01 Kwi 2024    Temat postu:

PREMIERY GIER
Marzec był całkiem niezłym miesiącem dla graczy. Doczekaliśmy się takich perełek jak The Outlast Trials, Alone in the Dark, Dragon's Dogma 2, Princess Peach: Showtime, Rise of the Ronin czy South Park: Snow Day. Trzeba przyznać, że choć 2024 nieco zwolnił pod względem premier gier wideo w porównaniu z poprzednim to i tak nie da się tego ogarnąć...

...

Tak typowe dla olbrzymiej zmiany. Kiedyś było kilka premier w miesiącu a zważywszy że większość graczy nie gra we wszystko co wyjdzie tylko swój ulubiony gatunek to kiedys. Miał 2 - 3 hity w roku!!! I kilkanascie słabych tytułów które znikły w niepamięci... Dosłownie czekało się kilka miesięcy. Dziś to jest karbin maszynowy. A teraz jeszcze AI! To już będzie obłęd! Kilkadziesiąt dopracowanych gier DZIENNIE! W które da się grać bez problemu! Nie jakieś ćwiczenia zaliczeniowe studentów informatyki tylko pełne 3d. I wszystko pędzi. Tak nie ma mowy o ogarnieciu tego. A cały czas przybywa jeszcze produkcji z krajów nieznanych w tej dziedzinie. Nie tylko Indie mają dziś informatyków. A z AI? Prawie każdy kraj świata będzie miał możliwości mieć taką branże... Starczy kilku sprawnych w obsłudze kodów...
W sumie fajnie! Nie narzekam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133625
Przeczytał: 65 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:27, 03 Kwi 2024    Temat postu:

Zakończ precedens "zabijania" gier przez producentów

Coraz więcej gier wideo sprzedawanych jest jako produkty, ale są tak zaprojektowane, że stają się całkowicie niegrywalne dla wszystkich, gdy wsparcie się kończy. Legalność takiej praktyki jest na świecie nieprzetestowana, a wiele rządów nie ma jasnych przepisów dotyczących takich działań.

...

Czyli chodzi o to że gracze przywiązują się do gier bo przecież nikt nie gra wiele godzin w coś czego nie lubi bo to absurd... Ale niestety jak raz kupią i mają w domu to drugi raz już nie kupią. A na dodatek czas schodzi im na starej grze i nie kupują nowej! Bo to jest walka o czas! Na dodatek gracze się statystycznie starzeją a 50 letni i starsi nie bardzo już chcą skakać po nowościach...

I tu pomysły typu gra jako usługa. Pstryk i wyłączamy. Nie da się grać! Czyli jakby ktoś mi wyłączył Might and Magic! Nie mogę już nigdy zagrać! Albo Daggerfall. Chyba nie muszę mówić że to mega podłość. A jednak to robią bo kapitaliści naciskają . Czyli ci co wykładają kapitał. Z reguły twórcy to też gracze i nie lubią takich numerów ale kreatury że świata finansów nie bawią się w poezję tylko liczą kasę... To zresztą jedna z najpodlejszych profesji produkująca zwyroli. Stąd macie NWO globalistow Davos i zielony wał.


Dlatego większość gier w które gram są między 1998 a 2006 rokiem, potem już nie ma w co pykać
10 godz. i 43 min temu via Wykop -2 Jarkendarion

O to to! Jak ja! Tylko ja nie ograniczam do 1998. Może być i 1988 jednak jakiś 1985 to jednak obecnie niegrywalne. Gry wtedy powstawały i naprawdę trudno znaleźć taką która od początku była by super i do dziś super się gra. Jedyną która znam z 1989 to Kings Bounty rzeczywiście grasz i tylko sterowanie zdradza starość nic więcej. Gdyby zmienić na nowe mogła by się ukazać w 2024. Jednak co innych np MM to dopiero MM6 można by przerobić np. na jakiś Unreal kropka w kropkę. A MMI i II czyli 86 i 88 rok już są niegrywalne.

...

Nie należy się ściągać po prostu w gry które nie są na waszym dysku bądź wymagają stałego łącza a nie są mmo bo to jest sygnał że może być numer z wyłączeniem...

Natomiast co do rządów to lepiej aby oni nic nie ,regulowali'...Macie UE...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133625
Przeczytał: 65 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:56, 04 Kwi 2024    Temat postu:

Zbieranie ludzi do pozwania Ubisoftu za wyłączenie The Crew!

Gość zbiera ludzi w celu złożenia pozwu zbiorowego wobec Ubisoftu. To nie jest normalne, że gra w pełnej cenie, nad którą pracują setki ludzi, ma termin ważności ustalony na ~10 lat i wydawca wyciąga bezkarnie wtyczkę. Zachowywanie książek, filmów i muzyki jest chronione prawnie, pora na gry!

...

Jeszce sie nie nauczyli ze gier EA i Ubi sie nie kupuje?
3 godz. i 3 min temu via Wykop 8 jurek-gagarin

Ale to jest gra online!!! To jest oczywista oczywistość że w przypadku dużego spadku zainteresowania takie gry się wyłącza.
Z drugiej strony mogłaby trwać wiecznie bo koszty jej utrzymania są zerowe. Chyba nie myślicie że każda tego typu gra ma swój własny serwer. One wszystkie (gry od ubisoftu) stoją na jednej fizycznej maszynie, a każda gra to po prostu jedna usługa na tym serwerze działająca. No tak ale skoro ta usługa działa
1 godz. i 10 min temu via Wykop 0 caveflacon

@caveflacon: a może chodzi nie tylko o serwer ale i aktualizację, bezpieczeństwo i zaangażowanie ludzi w opiekę nad tym?
31 min temu via Wykop 0 paki82

...

Dokładnie to nie jest bezkosztowe a wyłączenie gry zwalnia im miejsce na nową! Mogą przerzucić wszystko i po prostu włączyć nowość. Jedyne co ich ratuje to że jest online i tu jeszcze najbardziej można zrozumieć.
Jednak etyka producenta gry nakazuje wiedząc że to w końcu nastąpi już w chwili projektowania gry tak ją zrobić żeby była gotowa na ten moment. Wtedy mówią jasno.
Macie pliki gry ściągacie jak chcecie. Macie pliki potrzebne do serwera online ściągajcie. Co z tym zrobicie wasz problem. Znajdźcie sobie darmowy serwer podklejajcie kody połączcie i grajcie. Jeśli nie potraficie to trudno my już kończymy.

I wtedy było by ok.
Tak jest np. że stara gra online Legends od Might and Magic gdzie nie da się grać singla ale miłośnicy się umawiają i przez swoje dorobione oprogramowanie grają jak za dawnych lat. I to jest ok.

Legends od Might and Magic jedyna od początku online gra MM co było wielkim celem twórców serii przesadnie wierzących że to jakaś dominującą przyszłość gier gdy tymczasem jest to po prostu jeden z rodzajów grania. Nie da się zagrać samemu bo nie ma ku temu odpowiedniej AI sterującej drużyna! Bo potwory mają! Straszny mankament bo to pewnie było nic dorobić opcje singla czyli poruszania jedna postacią. Żeby gra chodziła potrzeba zwyczajnie kilku. Zatem starczy zablokować w kodzie kilku przez serwer i zrobić jeden bez serwera i mamy singla! Dramat bo taki drobiazg powoduje że zagrasz tylko w grupie gdy się umówisz na ten sam czas itd. A przecież musisz się nauczyć grać. Jak gdzie? Wielka szkoda a gra jest przepiękna i uderza klimatem. Widać że Might and Magic bo to nas wszystkich przyciągnęło i zachwyca w tym świecie! A przypomnę z tego się nie wyrasta...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BRMTvonUngern dnia Czw 13:57, 04 Kwi 2024, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133625
Przeczytał: 65 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:54, 05 Kwi 2024    Temat postu:

W Rosji ukazała się gra na PC. Trzeba w niej walczyć z „polskimi najeźdźcami"
W Rosji ukazała się dziś gra wideo „Smuta”, sfinansowana przez (propagandowy) Instytut Rozwoju Internetu, który finansuje „treści patriotyczne”. Gracze raczej nie są zadowoleni z efektów paroletniej pracy.

...
Spieprzyć taki materiał to trzeba umieć! To przecież znakomity pomysł na grę...
Tym bardziej że już podjęty np.
Mount & Blade: With Fire & Sword
Zdaje się Turcy nawet?! Znamienne kto się tym interesuje!
Uczcie się matoly!



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133625
Przeczytał: 65 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:59, 06 Kwi 2024    Temat postu:

Lara Croft najbardziej ikoniczną postacią z gier komputerowych

11 kwietnia odbędzie się 20. ceremonia rozdania nagród BAFTA Games Awards. Z tej okazji na oficjalnej stronie Brytyjskiej Akademii Sztuk Filmowych i Telewizyjnych (BAFTA) pojawiła się sonda.

Zapraszamy do udziału w tegorocznym Europejskim Kongresie Gospodarczym (7-9 maja 2024). Rejestracja dostępna jest pod tym linkiem.

W kwestionariuszu głosujący mieli zdecydować o tym, która z postaci ze świata gier komputerowych jest najbardziej ikoniczna.

Zwyciężyła wysportowana archeolog i poszukiwaczka przygód, Lara Croft z serii „Tomb Raider”. W sondzie wzięło udział ponad 4 tysiące osób z całego świata.

Tuż za Larą Croft w sondzie organizacji BAFTA na najbardziej ikoniczną postać z gier komputerowych uplasował się hydraulik Mario z gry "Super Mario Bros.". Tuż za nim znalazł się Agent 47 z gry "Hitman". Pierwszą piątkę zestawienia uzupełnili jeż Sonic z gry "Sonic" oraz Sackboy z "LittleBigPlanet". Tuż za nimi był żółty Pac-Man.

Granie w gry komputerowe nie szkodzi zdolnościom poznawczym dzieci

"Nie miałam pojęcia, gdy użyczałam głosu Larze Croft z oryginalnego +Tomb Raidera+, że gra zostanie światowym fenomenem. Nie spodziewały się tego również firmy Eidos i Core Design. Wcześniej produkowały tylko gry dla dzieci. Oczywiście, że liczyły na sukces, ale uważam, że efekt przekroczył wszelkie oczekiwania" - mówi Shelley Blond w komunikacie wydanym przez BAFTA.

Większość dzieci gra w gry komputerowe

"Lara Croft jest niczym Indiana Jones, odważna i wygadana. Jest też dla mnie wyjątkowa, bo znaczy tak wiele dla graczy. Lubię słuchać opowieści ludzi z całego świata, którzy grali w grę i dzięki postaci Lary uciekali od szkolnych prześladowców (...). A najpiękniejsze są opowieści ludzi, którzy grali w +Tomb Raider+ ze swoimi nieżyjącymi już rodzicami. Kojarzyły się im z nimi mój głos oraz muzyka z gry. Jestem zaszczycona, że mam w tym swój udział" - kontynuuje Blond.

Historia Lary Croft i gry "Tomb Raider" jeszcze się nie skończyła. Studio Amazon Games pracuje właśnie nad jej kolejną odsłoną. "Będzie zawierać wszystkie elementy, które sprawiły, że +Tomb Raider+ stał się jedną z najbardziej szanowanych serii gier. Ponownie da możliwość sterowania pewną siebie, wielowymiarową bohaterką w środowisku, które nagradza eksplorację i kreatywne znajdowanie ścieżek z łamigłówkami do rozwiązania i szeroką gamą wrogów" - zapewniali twórcy gry w momencie ogłoszenia projektu w 2022 r. 

...

Wiadomo. Nie ma konkurencji... Pacman to nie postać to coś jak phong bez przesady. Hydraulik czy Sonic są zbyt dziecinni O agencie 47 pierwszy raz słyszę?! To chyba pokazuje popularność... Lara to jest Lara. Mimo że gry nie są rewelacyjnym systemem to jednak sam pomysł znakomity. To po prostu lepszy Indiana Jones bo można nim sterować! Plus otwarty świat! Czyli nie oglądasz filmu a jesteś w środku! Coś fantastycznego po prostu RPG. I trudno o jedną postać tak znaną. Obecnie tylko widzę Wiedźmina jako jedną postać która się gra przez kolejne gry która można porównać a ty nie ma. Bo jednak rpgi nie są tak popularne jak myślicie a Lara to jest jednak ,gra akcji' a to rynek razy 10 w porównaniu do klasycznych rogów...

Oczywiście gra wzorzec ciekawa przyjemna prosta stąd popularność... Nic nie można zarzucić. No chyba że ubiór! 30 lat w jednych gaciach i koszulinie! ,Prawdziwa kobieta' Smile)) Widać że robili mężczyźni. Narzuca się częsta zmiana ubiorów w czasie gry! Ubierz Larę Croft. Toż to świetny patent na pogłębienie gry. Zresztą zastosowany w grze wzorowanej na Larze ale z zupełnie innym klimatem. Świetnym bo fantastyka moja ulubiona. Na dodatek jedyna gra gdzie tematem jest ... metal tak ta muzyka. Ale tytułu nie podam bo jest brzydki i to najgorszy element tej gry że tytułu nie wymienię... A może zastępczy? Gra ma tytuł alternatywny Heavy Metal Fire... Taki stosuję...

Przecież są gry dla dziewczynek z ubieraniem lalki. Ubiera się postać w każdym porządnym RPGu te zbroje miecze hełmy pasy... Pisałem nie raz jakie to ważne przy okazji MM678. Więc i tu radzę rozwinąć kwestie ubioru. Niech buty pasy gacie koszule obrączki pierścienie dają punkty do czegoś tam. I od razu jest mnóstwo zabawy w zbieranie! Proste.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna -> Tam gdzie nie ma już dróg... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Strona 11 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy