Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna
Master of Magic - Mistrz Magii - gra legenda .

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna -> Tam gdzie nie ma już dróg...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133675
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 1:22, 13 Gru 2013    Temat postu: Master of Magic - Mistrz Magii - gra legenda .

Nadszedl czas na kolejna swietna gre ! Widze tu ze specjalizowac sie zaczynam w strategiach fantastycznych . Lubie je po prostu ! Jak grac to na calosc a jak na calosc to fantastyka SmileSmileSmile

Posluze sie artykulem kogos kto sam zagral i ma sentyment :

[link widoczny dla zalogowanych]

Alternatywy 39: Master of Magic

Sławek Serafin 01.09.2010

Master of Magic

Mam dziwne wrażenie, że nie każdy jeszcze zna Master of Magic. A nie powinno tak być. I trzeba coś z tym zrobić.

Całe wieki temu pojawiła się Cywilizacja, która zapoczątkowała gatunek gier 4X, zwący się tak od eksploracji, ekspansji, eksploatacji i eksterminacji, czyli czterech kolejnych faz każdej rozgrywki. Gatunek ten rozwijał się powoli, zapuszczając macki na różne tereny. Najbardziej bujnie rozkwitało 4X w kosmosie - Master of Orion, Stars! i Space Empires (oraz nieodżałowane Imperium Galactica) rosły jak grzyby po deszczu. Science-fiction jakoś przyciągało ten rodzaj gier i graczy. A fantasy? Fantasy nie. Poza Master of Magic, oczywiście.

...

Tu znowu poznalem pare gier ktore mnie zainteresowaly . Z ta eksterminacja to jednak bym nie szalal ! Niezbyt fajne slowo jak na gre .



Przypomniałem sobie o grze przy okazji Elemental: War of Magic, która miała być duchowym następcą Mistrza Magii, ale okazała się rozczarowaniem. Chciałem je zestawić z tym, co pamiętałem sprzed lat a że gdzieś mi się plątał kupon promocyjny do GOG.com... cóż, na całe szczęście mieli Master of Magic. Działające na Viście bez najmniejszych problemów z dźwiękiem i w ogóle. I nawet tapetki jakieś dostałem oraz księgę wszystkich czarów (do których nie zaglądałem).

W dużym uproszczeniu - Master of Magic to Cywilizacja, tyle, że fantasy. Ale to naprawdę duże uproszczenie, bo różnice są miejscami diametralne. Jak w Cywilizacji odkrywamy świat, budujemy miasta, szkolimy jednostki i tak dalej. Ale nie jest to jedyna oś gry. Jest jeszcze tytułowa magia, objawiająca się na kilka sposobów. Jej manifestacje pochodzą od naszego własnego mistrza magii, którego wybieramy z listy dostępnych lub tworzymy wedle uznania, przydzielając księgi z pięciu szkół magii i specjalne zdolności. Mistrz rezyduje w stolicy, w swojej fortecy, skąd miota czarami po całym świecie. A właściwie po dwóch światach, bo zwykła, kolorowa kraina fantasy Arcanus łączy się za pomocą specjalnych wież/bram z mrocznym, ponurym Myrrorem, bardziej niebezpiecznym, ale też obfitującym w różne skarby. Oba światy zamieszkuje kilkanaście różnych ras - i to naprawdę bardzo różnych, nie tylko inaczej się nazywających, ale posiadających dostęp do różnych budynków, jednostek i cech specjalnych. Pod tym względem Master of Magic bardziej przypomina Alpha Centauri niż samą Cywilizację.

....

Znakomity pomysl . Kraina dobra i antyteza kraina zla . Niezwykle oryginalne .

Odmienny styl rozgrywki wymuszany jest nie tylko poprzez wybór rasy, bo w końcu i tak kończymy z imperium składającym się z miast zajmowanych przez różne nacje, ale przede wszystkim przez wybraną szkołę magii. Można je mieszać, można się specjalizować w jednej też - i determinują one nasze działania, bowiem dają zupełnie inne możliwości. Czarów jest od groma, a opracowuje się je tak jak technologie, inwestując magiczny potencjał zebrany od naszych poddanych, bohaterów i rozrzuconych po obu światach źródeł magii.

....

Frakcji jest az 12 !!! Kazda ma wojsko stad 100 kilkadziesiat jednostek a gre robili w 1994 ! Rewelacja ! Jednostki poruszaja sie oddzialami czyli gromadkami tego samego typu a zatem wyglada to jak prawdziwa bitwa !



Nie tylko źródła magii można znaleźć wędrując po mapie. Są też różne lochy, jamy, nory, wieże i tym podobne atrakcje, zwykle mocno bronione i zawierające coś ciekawego. A czasem coś bardzo ciekawego i przydatnego - choćby magiczne przedmioty dla naszych bohaterów. A bohaterowie to kolejna rzecz różniąca Master of Magic od pozostałych gier 4X. Zgłaszają się do nas jeśli jesteśmy sławni albo sami ich przywołujemy naszą potężną magią - a potem przewodzą zwycięskim armiom (walka rozgrywa się na ekranie taktycznym), wzmacniając je na przeróżne sposoby nie tylko siłą swego oręża, ale też specjalnymi zdolnościami. Grupka herosów na wysokich poziomach doświadczenia, obwieszona magicznymi przedmiotami, jest w stanie rozprawić się z prawie każdą armią, zwłaszcza jeśli będziemy ich wspomagać naszą magią bojową.

.....

Gra powstala przed Herosami i nie jest zadna kopia ! Bazujena Cywilizacji a robili ja w Holandii .

Tyle, że przeciwnicy mają swoich bohaterów też. Master of Magic to gra stara, a to oznacza, że jest trudna. Nawet na normalnym poziomie trudności nie jest jakoś szczególnie łatwo, ba, wręcz można ponieść kilka spektakularnych porażek nawet, jeśli się nie myśli, nie planuje i mierzy siły na zamiary, a nie odwrotnie. Nie jest lekko, oj nie jest - to nie współczesna, zrównana do najniższego poziomu zabawa, ale prawdziwy hardkor.

I hardkorowo też wygląda. Oprawa wizualna jest taka, jak widać na obrazkach. Wiekowa to najłagodniejsze określenie, jakie można jej przypisać. Ale po godzinie przestaje to przeszkadzać, tak samo jak pewne niedostatki interfejsu, który zresztą jak na tamte lata jest bardzo zaawansowany i wcale nie gorszy niż w niektórych grach współczesnych (tak, Elemental mam na myśli właśnie). Piksele można przełknąć bez problemu - są stare, ale nadal estetyczne.

...

Grafika prymitywna oczywiscie ! 1994 rok ale i tak rewelka ze w 9 MB!!! upakowali tak olbrzymia gre . Teraz gry maja po 16 giga ! 17000 MB . Zamulaja starsze komputery .

Ale nawet gdyby nie, to w Master of Magic grałoby się świetnie i tak. Ta gra ma magię nie tylko w tytule i w mechanice rozgrywki, ale ma ją w ogóle. Potrafi zaczarować jak stara, doświadczona wiedźma - i potem człowiek siedzi w tej chatce z piernika przez kilka dni, ani myśląc o ucieczce, bo ten lukrowany piernik jest taki pyszny, że głowa mała.

Zdecydowanie polecam ten powrót do przeszłości, bo... przeszłość bywa lepsza niż teraźniejszość nie tylko we wspomnieniach.

Sławek Serafin

....

Czyli wystepuje syndrom jeszczejednejtury SmileSmileSmile Nie gralem ale z opisu i ogladu sadze ze gra by mi sie spodobala . Sciagnalem ale nie moge otworzyc . Musze jeszcze poszukac . Sytuacja jesf taka ze ... jak byscie sie kierowali prawem USA to nie da sie w nia zagrac SmileSmileSmile Nie ma w sprzedazy a prawa autorskie do ... 2054 roku ! Idiotyzm maksymalny ale fakt . Oczywiscie to absurd i wszyscy sciagaja ... ale klopot dodatkowy to jest na DOS ! Musicie miec dodatkowe programy z wtyczkami . A jak nie jestescie informatykami to mozecie sobie nie poradzic bo cos wam piknie i koniec . Gra jest tez na komorke ale to samo . Programy moga nie zaskoczyc a nie widze sensu psuc oczy na telefonie . Gra jest idealna na tablet ale nikt jej jeszcze nie przekonwertowal . Tu znow Rosjanie SmileSmileSmile Nie bede do nich apelowal aby ja dostowali bo to troche czasu potrwa a oni tez maja swoje zycie . Ale jakby ktos chcial i szukal gier na tablet do przerobki polecam . Zeby mozna bylo odpalic bez dlugich ceremonii .

Firma nie kontynuowala gry poniewaz wydaje mi sie ze osiagnela optimum . Trudno cos nowego tu dodac . Kto chce grac po prostu gra w to co jest . Najwyzej grafike mozna poprawic .

Kolejna oryginalna gra inna niz pozostale i o to chodzi .

Na koniec filmik . I od razu pytanie . Ktio tjo ? Tak Jan Serce ! Znany gracz . Audycja starozytna co widac po sprzecie . Rok 1995 lub 96 czy cos ? Pamietam ten cykliczny program z tych lat . W tym odcinku zwraca uwage piekna muzyka !

http://youtube.com/watch?v=gj_YqpYTpTk



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133675
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 1:21, 27 Gru 2013    Temat postu:

Oczywiscie tak dobra gra w ktora ciezko zagrac budzi pragnienie kontynuacji . Do tej pory jej nie dalem rady uruchomic . To znaczy wszystko mi dziala dobrze do konca i gdy instrukcje i filmiki podaja ostatni krok . Wpisz haslo Magic and Indzoj de gejme pokazujac otwarta gre SmileSmileSmile Wpisuje i ... wraca mi spowrotem do install ... Tak to jest jak sie nie jest informatykiem . Moze wystarczy cos prostego typu wpisz literke a i pojdzie ale skad mam to wiedziec ? Nie wezme informatyka bo zaspiewa 100 a za tyle to kupie nowa gre z tego roku . A w internecie to wlasnie tyle znajde ze jak wpisujesz magic to grasz . U mnie nie gram .

Zatem jest pragnienie nowej wersji . I nastapily proby konstrukcyjne . Oczywiscie z uwagi na prawa autorskie pod inna nazwa ale wszyscy wiedza ze to jest kolejna wersja ! Czyli niby oni piratuja ciezko pracujac nad nowa gra a wypasiony imbecyl od piosenek lubudubu ktory nic nie robi ,,jest okradany" bo nie ma tantiem SmileSmileSmile Widzimy jaki to debilizm i perwersja . Chwala tym ktorym sie chce pracowac !

Pierwsza proba to ...

"Elemental: War of Magic"

Czyli Master of Magic II

Elemental: Fallen Enchantress - gra stworzona z szacunku dla graczy

[link widoczny dla zalogowanych]

,,Civilization" z dużą szczyptą magii.

Nowa świecka tradycja?

Firma Stardock, która stworzyła "Elemental: War of Magic", strategię fantasy okrzykniętą przez graczy i krytyków największym rozczarowaniem 2010 roku, nie poprzestała na przepraszaniu za błędy. Postanowiła zrekompensować fanom "straty moralne". A były one spore, bo gra "War of Magic" rzeczywiście pod wieloma względami okazała się katastrofą - miała nieczytelny interfejs, niezbyt rozgarniętą Sztuczną Inteligencję i słabą grafikę. Więcej wymieniać nie trzeba, bo już te trzy elementy grzebały całość na dobre, praktycznie uniemożliwiając zabawę. Było to tym dotkliwsze, że gra została przedstawiona jako duchowy spadkobierca doskonałego "Master of Magic".

....

Jak juz widzicie katastrofa . Grafika wcale nie jest zla ale nieczytelny interfejs to juz problem zreszta glupi bo to najprostsze natomiast glupi przeciwnicy to koniec gry . Wtedy juz tylko sie chodzi i zwiedza bo przeciwnicy nie sa problemem a to gra strategiczna .



Nastepna proba to ...

Elemental: Fallen Enchantres

Czyli Master of Magic III

Wszystkie grzechy studia Stardock powinny jednak zostać darowane i zapomniane, bo jego następna gra, "Elemental: Fallen Enchantress", ma szanse rzeczywiście stać się tym, czym miało być "War of Magic". Dodatkowo ma być za darmo dla wszystkich, którzy kupili poprzedni niewypał po premierze w 2010 roku. Przydałoby się, gdyby inne firmy też zaczęły stosować podobną politykę. Kto więc będzie następny? Pierwsze co mi do głowy przychodzi, to Nicolas Games ze swoim "Afterfall"...

!!!!

Chwala tworcom ! Zachowali sie szlachetnie jak widzicie ! Oto wzor ! Te gry robia kochajacy je artysci nie trzepacze kasy typu banki . Stad zachowania budzace zachwyt ! W koncu gracze to spolecznosc nie klienci !

"Elemental: Fallen Enchantress" to dodatek do "Elemental: War of Magic" naprawiający wszystkie błędy tej gry i oferujący zarazem nową treść. Warto przypomnieć, że "Elemental" to taka "Civilization", tyle że przeniesiona w świat fantasy. Wcielisz się tu we władcę krainy Elemental, wybierzesz rasę i klasę postaci, a także przynależność do jednej z dwóch frakcji w grze, a potem ruszysz przed siebie w poszukiwaniu dobrego miejsca na zbudowanie pierwszego miasta. Warto dodać, że aby utrzymać równowagę, twórcy zadbali by wybór pewnych cech pozytywnych czy mocy specjalnych władcy wiązał się automatycznie z jakimiś cechami negatywnymi. Podobnie ma się rzecz przy wyborze nacji, którą będziesz władał.

....

Zatem ogolna naprawa pierwszego tytulu . Jaki byl tego efekt ?




[link widoczny dla zalogowanych]

... w takim właśnie ogólnym rozrachunku wypada... blado. Owszem, nie ma błędów i wpadek poprzednika. Tak, można powiedzieć, że Stardock wyciągnęło swoje War of Magic z bagna porażki na suchy ląd... ale nie dało rady przesunąć go dalej niż wybrzeże przeciętności. Wyżyny są dla Fallen Enchantress nieosiągalne, niestety. Gra nie jest źle pomyślana, wręcz przeciwnie, wiele koncepcji, takich jak udział bohaterów czy projektowanie jednostek, jest świetnych - tylko źle zaadaptowanych, kiepsko wykorzystanych. Jeśli dołożymy do tego niezbyt intuicyjny interfejs, nijaką, szaro-burą oprawę graficzną oraz mało wiarygodną i ani trochę lotną sztuczną inteligencję przeciwników, to wychodzi nam gra zaledwie przeciętna. A może i słaba nawet, gdy zestawi się ją z Cywilizacją V i Endless Space, dwoma najlepszymi 4X z ostatnich lat. Ba, Fallen Enchantress przegrywa nawet z wiekowym Master of Magic, który mimo okropnej grafiki nadal jest bardziej grywalny. Wielka szkoda.

....

Czyli poprawic poprawili ale bez rewelacji . Ot sprawna gra ... Grafika nie jest nawet najgorsza ... Niestetety nie podolali legendzie skoro nadal gra sie lepiej w siermiezna wersje podstawowa z grafika 1994 roku ! Tak wlasciwie to by nalezalo do tamtej mechaniki dodac nowa grafike i tyle . Oczywiscie cos poprawic zawsze warto .Tylko trzeba umiec ... Ale postep jest duzy . Sprawa jest w toku i moze kolejne podejscie bedzie na medal .

Elemental: Fallen Enchantress - Legendary Heroes.

Wydawnictwo Techland wydało kontynuację znakomicie przyjętej przez
fanów gry Elemental: Fallen Enchantress - Legendary Heroes. Gra, która
jest zwieńczeniem tego co najlepsze w strategiach turowych
utrzymanych w klimatach fantasy, pojawiła się w polskiej wersji
językowej na platformę PC.

.....

Czyli znow herosi SmileSmileSmileSmile
Premiera byla 20 listopada zatem gracze jeszcze jej nie rozgryzli . Z ocena trzeba poczekac .

Ciezko zmierzyc sie z dzielem wybitnym i latwo o porazke . Jednak firma jest w porzadku i chwala im . Warto ich polecic za dobre zachowania nie to co gangsterzy z UB(i)soft . Popierajmy dobre praktyki !

Ale na tym nie koniec . Gdy nikt nie daje rady i sprawa jest beznadziejna do ... ze tak powiem gry wkraczaja ... POLACY !!! Ale to juz kolejna historia ...



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BRMTvonUngern dnia Pią 1:46, 27 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133675
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 1:03, 28 Gru 2013    Temat postu:

HURRAA OTWORZYLEM WLASNIE MASTERA !!! SmileSmileSmile NO TERAZ BEDZIE SIE DZIALO !!! HURRAA HURRRA HURRAA !!!
No prosze ! Mala rzecz a cieszy !
Na swieta wszystko sie udaje ! Widac diabel mial pozwolone aby na Adwent mi blokowac ! Pokuta !
Juz wiem jaki mialem blad !
Otwieram dosboxem .
Trzeba sciagnac dosbox jest darmo na program operacyjny ktory macie musi pasowac i musi byc w nim instalator ! Inaczej nie otworzy .

Sciagacie mastera .
Robicie folder np. d:/gry/mom
Dos NIE TOLERUJE WIECEJ NIZ 8 LITEREK WIEC MA BYC KROTKIE po kazdym lamaniu / nie wiecj niz 8 w sumie moze byc oczywiscie wiecej!

Tam ma byc gra .

Otwieracie Dosbox
Pojawi sie takie cos .


Wpisujecie doslownie

mount c d:\gry

czyli traktuj d:/gry jako dysk c .

nastepnie przejdz do c

wystarczy tylko c:

nastepnie przejdz do gry

cd gry

nastepnie przejdz do mom.

cd mom

nastepnie

install

Pojawi sie .


Wybieracie exit program . I tam po angielsku bedzie jesli chcesz grac wpisz magic i gra sie otworzy .
Moj blad byl dosc perfidny .
Bo mialem folder
mom
a pod nim podfolder mom1 na ktorym byla gra !!!
zatem wpisywalem na mom magic a tego tam nie bylo !
Teraz wpisalem na mom komende mom1 i mnie przenioslo i dopiero magic ... i JESSTTT !!!
Musicie sprawdzic ile macie podfolderow po kolei bo to sa kolejne szczeble ktore dos przechodzi . Najlepiej miec jeden np.
d:/gry/mom
Ja mam
d:/gry/mom/mom1 dziwacznie i stad problem . Musze zredukowac .
Uwaga procedure sie powtarza za kazdym razem gdy wchodzicie w dosbox ! Sa jakies metody na skrocenie ale na razie nie bede pisal bo musze to obejrzec SmileSmileSmile

Powtorzmy procedure :

mount c d:\gry

czyli traktuj d:/gry jako dysk c .

nastepnie przejdz do c

wystarczy tylko c:

nastepnie przejdz do gry

cd gry

nastepnie przejdz do mom.

cd mom

magic

....

Jeszcze na dodatek informatykiem zostane SmileSmileSmileSmile
A teraz sobie popatrze co i jak SmileSmileSmileSmile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BRMTvonUngern dnia Sob 1:05, 28 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133675
Przeczytał: 62 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:02, 17 Sty 2014    Temat postu:

Tak ! Za Mastera wzieli sie Polacy i powstala gra ...



Worlds of Magic to gra strategiczna z rodzaju 4X (eksploracja, ekspansja, eksploatacja i eksterminacja), której akcja osadzona została w realiach fantasy. Tytuł wyprodukowany został przez polskie studio Wastelands Interactive i zgodnie z zamysłem twórców stanowi „duchową spuściznę” kultowej strategii Master of Magic firmy Microprose.

Worlds of Magic jest dziełem ekipy deweloperskiej polskiego studia Wastelands Interactive, które specjalizuje się w gatunku strategii (World War 2: Time of Wrath, Strategic War in Europe). Bezpośrednią inspiracją dla twórców stała się kultowa gra firmy Microprose – Master of Magic.

Akcja Worlds of Magic toczy się w fantastycznym uniwersum, w którym przy użyciu magii i miecza toczy się zażarta walka o dominację. Zbudowany z wielu wymiarów (tzw. planów) świat gry generowany jest losowo, co zapewnia niepowtarzalność każdej rozgrywki.

Jak przystało na strategię z rodzaju 4X zabawa koncentruje się na czterech aspektach: eksploracji, ekspansji, eksploatacji i eksterminacji. Gracz musi rozbudowywać posiadane zaplecze produkcyjno-ekonomiczne oraz rozwijać technologie, by rekrutować jednostki i zdobywać nowe terytoria a także chronić już posiadane. Co istotne, zwycięstwo możliwe jest do osiągnięcia na wiele sposobów, nie tylko poprzez działania militarne, ale także dominację gospodarczą czy polityczną.

Twórcy Worlds of Magic nie zapomnieli o elementach charakterystycznych dla realiów fantasy, jak obecność fantastycznych ras (m.in. krasnoludy, elfy i nieumarli) czy możliwość rzucania zaklęć przypisanych do 12 szkół magii. Cała mechanika oparta została o system D20, doskonale znany miłośnikom tradycyjnych gier RPG i figurkowych.

[link widoczny dla zalogowanych]

O musze poznac ten system ! Bardzo dobrze sie zapowiada . Wprawdzie tworzyli gry wojenne ale to nic nie przesadza !



Tu strona oficjalna :
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale jak byla ona tworzona !

Worlds of Magic: Nowa gra polskich indyków potrzebuje pomocy

Wastelands Interactive to niewielkie, niezależne polskie studio.

Ekipa pracuje obecnie nad swoim kolejnym projektem - Worlds of Magic. To strategia 4X (od eksploracji, ekspansji, eksploatacji i eksterminacji) osadzona w świecie fantasy w stylu wiekowego Master of Magic. Deweloperzy potrzebują jednak pomocy w dostaniu się na Steam i proszą o nią was.

Niedawno na Kickstarterze wystartowała zbiórka pieniędzy na Worlds of Magic. Do realizacji projektu twórcy potrzebowali co najmniej 5 tysięcy dolarów i kwotę tę udało się przewyższyć kilkukrotnie (w chwili pisania newsa na koncie gry znajduje się prawie 22 tysiące dolarów).

To jednak nie wszystko. Jako że developerom udało się uzbierać pieniądze niezbędne do stworzenia Worlds of Magic, teraz priorytetem jest dla nich wydanie własnego dzieła na Steamie. W usłudze Greenlight trwa głosowanie - jeśli gra uzbiera wystarczającą liczbę głosów, pojawi się na platformie Valve. Ale to wszystko nie obejdzie się bez pomocy graczy -

[link widoczny dla zalogowanych]

I tez sie udalo ! Gra robiona ze skladek ! Solidarnosc ! Gra to jak widac spolecznosc wspolnota nie biznes . Biznes to wyglada tak potwornie jak UB soft . Jak pieknie ! I robia ja indyki a ja myslalem ze ludzie ...



Wywiad z nimi ukazal sie tu :

[link widoczny dla zalogowanych]

O Worlds of Magic, Kickstarterze i kolejnych grach rozmawiamy ze studiem Wastelands Interactive

Napisane 2013-05-09 17:20:28 przez Mateusz Mucharzewski

Sukces kampanii na Kickstarterze sprawił, że o Wastelands Interactive i grze Worlds of Magic zrobiło się głośno. W związku z tym postanowiliśmy zadać reprezentującemu łódzką ekipę Leszkowi Lisowskiego kilka pytań.

....

Sa z Łodzi ! Oczywiscie ! Zeby nie bylo . Nie mam bladego pojecia kto to . Mnie tam nie ma . A moze powinienem byc SmileSmileSmile

HCgamer: W chwili obecnej Waszym najważniejszym projektem, głównie ze względu na kampanię na Kickstarterze, jest Worlds of Magic. Czym w zasadzie jest ta produkcja?

Leszek Lisowski: Worlds of Magic to strategiczna gra fantasy, w której wcielasz się w potężnego czarodzieja, którego celem jest pokonanie wszystkich wrogów poprzez rozbudowę miast, stworzenie potężnych armii oraz rozwój zaklęć magicznych.

HCG: Który element Worlds of Magic jest najważniejszy – walka, fabuła, rozwijanie własnej frakcji, a może coś zupełnie innego?

LL: Zakładam, że każdy gracz może dokonać innego wyboru w tej materii. Na pewno ważne będą tutaj elementy rozwoju naszego imperium, zarówno pod względem ekonomicznym, militarnym jak i magicznym. Oczywiście postaramy się, aby gracze mieli możliwość ułatwiania sobie życia, czyli te osoby które nie przepadają za walką, będą mogły rozegrać ją automatycznie, rozwój miast będzie można zrzucić na karb AI, a przy wyborze kolejnego czaru do opracowania będzie można skorzystać z podpowiedzi.

HCG: Kampania na Kickstarterze zakończona. Jesteście w pełni zadowoleni z zebranej kwoty, czy może w głębi ducha liczyliście, że może uda się zebrać troszkę więcej?

LL: Udało nam się zebrać ponad 150% zakładanej kwoty, w związku z tym nasze oczekiwania zostały przekroczone o połowę. Nie ma wątpliwości, że większa kwota umożliwia stworzenie bogatszej wersji gry. Do kampanii przygotowaliśmy się jednak z pomocą Excela i poprzedziliśmy naprawdę solidnym researchem. Z całą pewnością stwierdzam, że nie czuję się zawiedziony efektem.

HCG: Czy zaprezentowane do tej pory materiały pokazują jak mniej więcej będzie wyglądać gra, czy może planujecie sporo zmian? Chodzi mi głównie o kwestię oprawy wizualnej, która mówiąc delikatnie, nie powala.

LL: Wszystkie materiały, jakie zaprezentowaliśmy do tej pory były opatrzone notkami „Work in progres” lub „pre-alpha”, a sama kampania miała na celu zebranie środków, które w przeważającej części przeznaczone będą na poprawę jakości grafiki. Najważniejszą informacją będzie chyba ta, iż do tej pory pracowaliśmy na Unity Free, natomiast w przyszłym miesiącu rozpoczynamy prace na Unity Pro, z wszelkimi dobrodziejstwami tego silnika.

....

Widzialem grafike i jest ladna . Bez meczenia tworcow bo w porownaniu z chodzacymi kropkami Mastera to rewelacja . Liczy sie grywalnosc a grafika jest w porzadku . Radze robic jasna kolorowa i dac opcje sciemniania jak ktos lubi mroki . Zaden problem . Oczywiscie nie wymagajmy od razu genialnosci . Byle byl dobry start pozniej mozna modyfikowac .

Gra przelozona na drugi kwartal 2014 . Troche bedzie sie gryzc z Age of Wonders ktora jest podobna i tez 2014 ...

Tak wiec dzieje sie duzo i dobrze . I to cieszy . Bede obserwowal postepy SmileSmileSmile



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna -> Tam gdzie nie ma już dróg... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy