Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna
JVC - powrót legendy! Nowe NWC!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna -> Tam gdzie nie ma już dróg...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133603
Przeczytał: 66 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:54, 15 Lut 2017    Temat postu:

Ocen jest 7111 czyli ponad 2 razy wiecej niz gdy bylo 100 tys. pobran.
Czyli na moje oko 200.000 pobran. Na android bo ios stoi niemal w miejscu. 370 ocen czy cos.

Zatem pierwszy raz od 15 lat Jon jest znany wiekszym masom ludzi. Might and Magic pewnie az tak sie nie rozchodzilo. Bo to 200 tys egzemplarzy razy te 80 $ to by bylo 16 mln. Takich wplywow pewnie nie bylo wtedy. Owszem to inna platforma inna matematyka. Ale zawsze za tym stoi jakis gracz. Tu oczywiscie wiecej chwilowosci. Brania na probe. Te 200 tys. nie gra oczywiscie regularnie.

Biorac pod uwage jak duza ta gra. 650 MB i 1 giga w pamieci! Sasiednie gry sa 10 razy mniejsze. 50 do 100 MB to standard na obecne urzadzenia ktore rzadko maja po 12 giga. Cos krowiasta ta gra. Nie dalo rady skompresowac? Moze za duzo pikseli Smile Bo to grafika oczywiscie. Jak na takiego kolosa to pobran duzo.

Mysle ze wielu dowie sie o MM przy okazji bo stoi napisane ze tworca i sprzedaz wzrosnie, niestety Ubisoftowi.

Ale marka wroci do Jona bo w mysl prawa USA po 58 latach prawa wracaja. Seria jest z 1986 a zatem plus 58 lat daje 2044 czyli juz za 27 lat! Czas leci. Za 27 lat na pewno Jon uzyska prawo do marki. Ale mysle ze bedzie to wczesniej. Oczywiscie nas interesuje tworczosc z czasow NWC. Wtedy np. beda mogly powstac Herosy V czy MMX w Axeoth. Czyli dalszy ciag. A i Axeoth moze odnalezc polaczenia Z Erathią. Malo to roznych bram i portali SmileSmileSmile

A tu Jon jako rajdowiec:
https://youtube.com/watch?v=mpfffsgLitQ

I odpowiednie wdzianko ku temu. Wojownik szos. Mad (Jo)Nax. Tez fajny rodzaj fantastyki.


Kolejny potworek tym razem jaszczur...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133603
Przeczytał: 66 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:05, 12 Wrz 2017    Temat postu:

A tymczasem niepostrzezenie Creature Qest przekroczyla 500 tys. pobran! Oczywiscie nie oznacza to ze tyle osob gra. Gdy cos jest do darmowego probowania to obowiazuje czesto zasada sciagnij - sprobuj - usun. Ale im wiecej pobran tym wiecej graczy oczywiscie.

A co mowia wlasnie gracze?

Andrzej Michałek

Fajny tytul od tworcy Heroes of might and magic.niby podobnych gier jest dużo.Ale w tej coś przyciąga.

.... Te same objawy co przy Might and Magic! Gier jest wiele ale....


Piotr Czerwiński

So far so good Poki co gra mila dla oka, nie za latwa co sprawia ze trzeba pomyslec czasami Smile

.... Gra nie jest łatwizną. Trzeba pomyslec!

Marcin Klimat

Mnóstwo potworów i losowe kolory do combo dają spore możliwości układania drużyn. Trzeba trochę pomyśleć. Duży plus. Gdyby ktoś chciał bonus startowy to zapraszam WmAKHS9ef

.... Trzeba pomyslec!


Monika Łuszkiewicz


Bardzo ładna grafika, gra bardzo skomplikowana, ale ogólnie fajna Wink

.... Grafika cieszy ale gra skomplikowana


T00kie

Od dawna już nie spotkałem gry w której absolutnie nie liczą się mikropłatności! Można zapłacić ale zupełnie nie trzeba. Polecam!

.... WLASNIE! Darmowa gre tak naprawde trudno spotkac. Wlasciwie tylko gdy milosnicy gry zrobia port mobilny aby udostepnic darmowa gre. A tak to ,,darmowych" nie ma. Oczywiscie tworcom nalezy sie uczciwa zaplata. Najlepiej zalezna od waszej zamoznosci. Nie wypada aby ktoz z 10000 dochodu miesiecznie kombinowal jak tu nie wydac 20 i pograc za darmo. Ale niezamozni itd. to co innego. Zanotujmy jednak ze gra jest UCZCIWA! NAPRAWDE DARMO!

Michał J

WABgHca?* - kod na darmowego stwora. Gra fajna, połączenie sapera podczas odkrywania mapy, strategii turowej podczas walki oraz karcianki przy doborze stworów do teamu. Polecam Super gra

.... Najlepsze sa mieszane zasady!

Konsdur Konsdur 28 sierpnia 2017
Całkiem przyjemnie się gra dobrze rozbudowana mechanika walki zabawa na wiele godzin ���� kod na bonusy : tm*mhMgN*

Magdalena Piechula 26 sierpnia 2017
Bardzo fajna, wciagajaca gra Smile skorzystaj z kodu aby dostac nagrody na start: tM@BWsV#$

Mateusz Lis 1 września 2017
Mozna pograc, calkiem ciekawie zrobiona. Polecam swój kod tAGnZMy!$

Weronika Osowska 1 września 2017
Gra bardzo wciągająca. Dużo możliwości na pojedynek. Mój kod na darmowego zwierzaka t2TUnNwy*

.... I oczywiscie wiele podobnych krotkich opinii.

Sam tez juz pogralem i znam z doswiadczenia.

Generalnie to gra mobilna i te mobilnosc widac. Zatem niepodobna do Might and Magic czy Herosow w rozgrywce. Jesli juz porownanie to bitwy jak MMI czyli najlepszy system z gier MMI-V. A mapa jak Herosi tylko bez konika. Faktycznie polaczenie. Natomiast nie ma podobienstw do MMVI-VIII czy IX. Portreciki to za malo. To co cieszy to rozwiniecie Jadame czyli nie tylko ludzie jako bohaterowie. Z tym ze tam bylo raptem trzech innych smok minotaur troll. TU PONAD 500!!!! OBFITOSC WRECZ!

Warto wyciagnac wnioski na przyszlosc. Ograniczenie ilosci ekspresji twarzy pozwala artystom zrobic ich wiecej. Jesli bylo tych ekspresji okolo 60 to zrobienie 4 rasy x 4 twarze = 16 twarzy = 960 twarzy. Tyle mniej wiecej dawali rade. Jesli zrobimy 6 ekspresji to da 160 twarzy! Jednak fajnie jak twarz jest żywa. Ale 60 to jednak przesada tym bardziej ze stany mozna zaznaczac kolorkami typu koloryzacja twarzy na zielony(klatwa) czerwony(choroba) fioletowy(trucizna) czarno biala(skamienienie) blady(oslabienie) itd. Predzej zauwaze stan gdy mi sie kolor zmieni niz po jakiejs minie. Np. zawsze za pozno zauwazam paraliz bo mina malo mowi a gdyby mi zmienialo kolor na żółty natychmiast bym zauwazyl. Poza tym manipulacja kolorami jest juz w MMVI-VIII w kodzie. Jest i w Herosach. To nie jest trudne wprowadzic opcje koloryzacji a duzo pomaga.

W Creature Quest kolory sa wykorzystane bardzo. Kazdy stwor ma kolor ktory oznacza jego wlasciwosci. Do koloru sa odpowiednie klejnoty DZIEKI KTORYM AWANSUJEMY! Swietny pomysl na nowe Herosy. Gdyby kazdy poziom mial swoj kolor klejnotow do awansu? Teraz mamy jedno ulepszenie glownie za zloto. A Gdyby bylo wiecej za odpowiedni klejnot? Jednostki kupujemy za zloto ale ulepszamy surowcami. Ciekawy system do Herosow! Heroes IV miala byc inna ale w sumie az tak sie nie roznila diametralnie. Na ogol niestety roznice to bylo pogorszenie np. faktyczna likwidacja calej opcji oblezenia zamku na rzecz wybijania... bramy... Owszem mury sa pracochlonne. SAM ROBILEM SmileSmileSmile Jednak mozna to uproscic ale nie usuwac bo to jest polowa bitew. Taki system rozwoju diamentowy bylby faktycznym przelomem.

Nie ma tez podzialu na herosow i jednostki. I faktycznie jednym z pierwszych pomyslow jakie mialem w Herosach jeszcze w 2001 roku chyba! bylo: Dlaczego nie moge wziac jednostki i zrobic z niej bohatera? Czyli kupujemy gryfa i zostaje on bohaterem. Wtedy mozna by uzywac jednostek jako bohaterow na polu bitwy jak w Heroes IV i wtedy nie wszyscy byliby ludzmi. Jak w Jadame. W Herosach niby mamy w portretach roznorodnosc ale prowadzi to do absurdu ze na portrecie minotaur a figurka czlowieka. Zreszta zauwazylem ze w HIV mozna zmieniac defy! I podmienic bohatera np. na minotaura! Od razu o tym poinformowalem. I nawet powstala taka modyfikacja. Zreszta okazalo sie ze nawet defow nie trzeba zmieniac tylko spis defow dla bohatera i dziala. Zrobil to Nimostar jakby ktos pytal i on chyba wypytal tych co potrafia programowac i rozgryzali HIV albo sam odkryl ze starczy opisy podmienic.

Tylko ze jest pewien problem bo wtedy trudno odroznic herosa od jednostki. Mozna przez np. powiekszenie. Ale to wymaga skalowania grafiki a tego w Herosach nie ma! Herosi to niebywala prostota. Ekran wyswietla punkt po punkcie to co jest w zasobach gry i nic wiecej! Jedyne przetwarzanie to zmiana koloru. Tymczasem MMVI-VIII ma skalowanie. Czyli obraz sie zmniejsza lub zwieksza w miare naszych ruchow. CQ pokazuje ze skalowanie plus ruch znakomicie wprowadza zycie w grze a pozwala uniknac olbrzymich prac przy animacji. To ma duze znaczenie przy duzych swiatach poniewaz olbrzymi swiat w ktorym jest ... 50 ... mieszkancow plus niezliczone klony jest nudny. 500 robi roznice! Dwie klatki z roznym ukladem nozek i juz mozna zmniejszac zwiekszac, przesuwac czyli mamy symualacje zycia.

Generalnie w grze widzimy kontynacje ducha MM! Inna gra a kontynuacja. Tymczasem Ubi te same gry bo zmian naprawde niewiele a brak łączności! To jest wlasnie duch tworczy. Dlatego sprzedwanie marek i produkcja kolejnych ,,odslon" prowadzi graczy do stwierdzenia: ,,To juz nie to dwojka/trojka byla najlepsza." Bo nie da sie zrobic za tworce jego wlasnego dziela.

A tu grafika CQ sfinks w tym stylu. Ładny ale twarz straszliwa bo mialo byc groznie. Tu nasuwa sie pytanie jaki styl? Bez przesady. Ani dziecinny z olbrzymimi glowkami ani horror. MM zawsze miala sklonnosc do piekna i tak jest najlepiej. Zatem troche bajkowo karykaturalnie jak w MMIV troche realizmu jak MMVI. Posrodku czyli Jadame. Goblin z MMVI jest jedna z fajniejszych koncepcji ale i świeczkowy potwor, kolorowy bazyliszek z Jadame a zwlaszcza pierzasty wąż! To sa charakterystyczne stwory realistyczne ale przechodzace w surrealizm...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133603
Przeczytał: 66 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:14, 03 Maj 2022    Temat postu:

TWÓRCA MIGHT & MAGIC ZAPOWIEDZIAŁ METAWERSUM Z NFT

Jon Van Caneghem zebrał 7,5 mln dolarów na zupełnie nowe IP oparte na blockchainie, które stworzy ze swoim Digital Insight Games.

...

Hohoho. Co ja widze!

JAKUB „RAJMUND” GAŃKO

Ojciec serii Might & Magic – a także jej kultowego spin-offu Heroes of Might & Magic – dołączył do grona twórców, którym marzy się dalsze rozwijanie gier wykorzystujących NFT i technologię blockchain. Przypomnijmy, że takimi pomysłami zachwyca się regularnie Ubisoft, a i Sega ostatnio stwierdziła, że to „przyszłość gamingu”.

....

A co to jest?

NFT
(ang. non-fungible token) to niewymienialne tokeny oparte na blockchain. Za ich pomocą, możemy wejść w posiadanie wirtualnych przedmiotów, takich jak grafiki, wirtualne nieruchomości czy chociażby skórki w grach.

...

Niestety pachnie bajtkojnem. Czyli szalenstwem spekulowania nieistniejacym czyms. A tu malo. Nieistniejace przedmioty. Kupowanie nieistniejacych przedmiotow za nieistniejace pieniadze jest stare. Juz Monopoly to ma jeszcze planszowka przeciez!

Jon Van Caneghem ponownie połączył siły z Jackiem Shengiem, z którym pracował już dla Tencenta, i powołał do życia studio Digital Insight Games. Jak donosi Venturebeat, panowie już dysponują kapitałem w wysokości 7,5 mln dolarów i są gotowi na podbój rynku Web3 z zupełnie nową marką.

“Przy tworzeniu gier zawsze skupiałem się na innowacjach i gameplayu. Teraz, gdy posiadanie dóbr cyfrowych staje się dostępne dla każdego, wreszcie nadszedł czas, byśmy stworzyli gry, które zachęcą graczy do posiadania, kupowania, sprzedawania, wymiany i zarządzania takim kapitałem!

JON VAN CANEGHEM

...

Oczywiscie w ramach fikcyjnego swiata fikcyjne pieniadze fikcyjne towary i fikcyjne transakcje. Oczywiscie moze tak byc bo to nie nowosc tylko ekonomia gier.

Patrząc na biznesplan firmy, znajdziemy wiele haseł, które raczej nie mają długiej tradycji wzbudzania entuzjazmu wśród graczy. Dość wspomnieć, że Digital Insight Games marzy się stworzenie wysokobudżetowego metawersum z przyjazną użytkownikowi platformą i next-genową cyfrową ekonomią opartą na blockchainie i NFT. Firma pragnie zostać liderem w sektorze free-to-play i Game as a Service.

...

Gry jako uslugi to raczej plan uzyskania gracza panszczyznianego nie majacego gry tylko dostep do grania. Trudno to uznac za cos oczekiwanego niecierpliwie... Metawersum to po prostu jeszcze glebsze wejscie w swiat gry. Czyli jakis nawet kombinezon zeby odczuwac fizycznie doznania ze swiata.

Digital Insight Games już się chwali zatrudnieniem specjalistów związanych wcześniej m.in. z Take Two, Crystal Dynamics i Electronic Arts, którzy rozwijali wcześniej takie marki, jak Call of Duty, Tomb Raider czy Command and Conquer. Van Caneghem wierzy, że z taką ekipą uda mu się przełamać niechęć graczy wobec produkcji wykorzystujących NFT.

...

Gracze chca sobie pograc ale niekoniecznie niemal zyc w takim swiecie. Ponadto jesli tokeny beda przedmiotem spekulacji to juz sie zacznie hazard a nie poczciwe stare granie w gry. Ludzie omamieni zadza mamony beda wciagani w piramidy finansowe i skubani z realnego majatku. Jak to jest na gieldzie. Gier to nie wzbogaci.

“Cały ten przeskok do posiadania cyfrowego kapitała i gier opartych na blockchainie jest bardzo ekscytujący. To podobna przemiana do tej, kiedy zwróciliśmy się w kierunku gier free-to-play. Wtedy też branża była bardzo przeciwna i mówiła, że to zrujnuje cały rynek. A potem okazało się, że dzięki grom free-to-play mamy 10 razy więcej graczy, zupełnie nowe wielkie firmy i wspaniałe gry.

JON VAN CANEGHEM

...

De facto mamy tu wyzszy poziom gier MMO. Czyli masowe gry sieciowe. Formula oklepana i nie bedaca nowoscia. Do tego dodany swiat kryptowalut i kombinezony do grania w 3d. Nowoscia sa kombinezony. Grasz nie obracajac ekranem tylko widzac wszystko wokol jakbys tam byl. Jest to nowosc ale szybko minie pierwsze wrazenie, w koncu 3d mamy na codzien. I tak zacznie sie liczyc grywalnosc jak zawsze a nie nowinki techniczne. Po prostu nie do kazdego metawersum bedzie ci sie chcialo wracac. Czyli normalnie jak z grami. Podobnie syndrom starego gracza tez wystapi. Czyli szukania super gry i znudzenia nowosciami o super grafice ale powtarzajacymi to co juz bylo.
Ponadto duza grupa graczy nie potrzebuje realizmu 3d. Ceni niepowtarzalny styl graficzny. Zaskoczyly mnie oceny moblinych gier tekstowych. Gry 3d mialy 4.2 czy 4.3 a tu patrze 4.8 czy 4.9. Co to za hiper super gry. Wchodze a tu tekst opcje do wyboru a ,grafika' to szkice węglem. I takie gry bija rekordy ocen. To pokazuje ze spooeczenstwo juz jako oczywiste traktuje urzadzenie z procesorem i chodzacy ludź 3d sam w sobie nie ekscytuje.

Jak zawsze podstawa bedzie pomysl. Unikalny system gry. Potem kreacja swiata bo mowimy o duzych grach z glebia fabularna. Nowinki techniczne o tyle sa istotne o ile wzbogacaja system gry. Np. nie dalo sie zrobic bogatego swiata papierowo. Juz same podreczniki gier tego typu byly grube. Jesli by ktos zaczal obliczac ekonomie tego swiata. Kazda karczme mlyn kopalnie malo. Liczebnosc wojsk ile jaka jednostka kosztuje. To by sie zrobil stos ksiag rachunkowych i trzeba by armii ksiegowych aby pograc. Tymczasem dzis slaby kkmputer blyskawicznie to przelicza. Zatem nie musimy nic liczyc tylko grac. I to olbrzymia zmiana i mozliwosc tworzenia gier ktore bez komputera nie mogly by powstac. I to jest realna korzysc z technologii. Duza korzyscia jest grafika choc juz nie scisle dla gry. Korzysc estetyczna. Podobnie muzyka i teksty fabularne wyswietlane w odpowiednim momencie. Estetyka to duza oczywiscie korzysc zmieniajaca granie samo w sobie. Jednak i tu jest granica bo obecnie gdy grafika jest niemal realna trudno tu uzyskac cos wiecej.

I oczywiscie mozna jeszcze zrobic te skafandry zeby bylo nsprawde 3d. Obecne 3d to TYLKO sposob rysowania grafiki. Na ekranie macie tylko i wylacznie 2d. Jest to zwiejszenie doznan zmyslowych nie growych. Nie daje to grom jakiegos nowego wyrazu. Cos jak inny widok. Mamy z lotu ptaka izometryczny z oczu zza plecow i boczny. Czyli z gory z boku z przodu z ukosa. Zasadniczo sam widok nie robi gry. Powinien byc taki jak potrzeba. Podobnie ,prawdziwe' 3d. Bedzie widokiem z oczu bardziej rozwinietym. Nie sadze aby byl to przelom. Juz teraz jesli gra jest swietna jak MM to i tak swiata poza ekranem nie widzisz czyli masz juz to 3d bez zadnego skafandra. Zatem wiekszym przelomem bylo wprowadzenie lepszej grafiki 480 na 640 i wyzszej w latach 90tych gdy wreszcie gry przestaly byc topornie kwadratowe i wreszcie swiat przedstawiony byl wyrazny. Choc i Daggerfall o rozdzielczosci 320 na 200 potrafi mocno wciagnac.

Oczywiscie tworcy ktory dal nam tyle wspanialych gier czyli radosnych chwil z nimi spedzonych zyczymy wszystkiego najlepszego. Niepowodzenia na ziemi ksztaltuja charakter. A celem naszym nie jest sukces tu tylko szczescie po tamtej stronie.

A to co? Czyżby nowa moda? Wygląd na Żełeńskiego?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna -> Tam gdzie nie ma już dróg... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy