Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna
Upadek Traktatu Lizbońskiego!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna -> Aktualności dżunglowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 88592
Przeczytał: 167 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 1:35, 17 Gru 2010    Temat postu: Upadek Traktatu Lizbońskiego!!!

Tymczasem Traktat Lizboński ma zostac zniszczony!Oto okazuje sie ze ma tam pojawic sie ,,mechanizm pomocy krajom zagrozonym bankructwem'' gdy w Traktacie bylo to ZAKAZANE!Tak wiec bedzie od tej pory juz cos innego.Taki genialny mial byc ten traktat a trzeba zmieniac po 14 miesiacach.
:O))))
Sami Euro-towarzysze go zdewastowali...
Widzimy jak to wszystko wyglada.Euro-prawo jest tak genialne i tacy tytani go tworza ze trzeba je co dzien zmieniac.Stad rosna gory przepisow ,,zmieniajacych''...
W ten sposob rosnie chaos.W istocie Eurobiurokracja jest sila nihilistyczno-anarachistyczna niszczaca porzadek w Europie.Na to miejsce wchodzi chaos.
Z chwila zniszczenia przez UE panstw nastapi barbarzynstwo.
Tacy geniusze...



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 88592
Przeczytał: 167 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:35, 17 Gru 2010    Temat postu:

No i Euro-towarzysze maja powolac Euro dyplomacje!
To ma byc :

200 ambasad

po 100 urzedasow

razem 20.000 urzedasow

Oraz ,,centrala'' w Brukseli:

20.000 urzedasow

Razem 40.000 urzedasow!

Koszt takiego urzedasa jest ogromny wszak trzeba go wozic SAMOLOTEM a ,,poczta dyplomatyczna'' tez lata samolotami tam i spowrotem...
A ambasady maja koszty utrzymania...
Liczac skromnie 100.000 E na urzedasa miesiecznie (co to jest!Sama pensja musi byc ,,odpowiednia'') daje to 1,2 miliona na urzedasa rocznie.
Razy 40 tysiecy:


50 MILIARDÓW EURO ROCZNIE!

Ale to nie koniec!Koszty biurokracji zwykle rosna w miare ,,budowy''.
Przyjmujac 2 krotnie:

100 MILIARDÓW EURO ROCZNIE!

A tymczasem jak wiemy ameykanska dyplomacja zbankrutowala zupelnie.Formy starozytne juz nie pasuja do czasow internetu.Przegrywaja!
A Mumia Europejska buduje starozytne struktury ktore juz sa niepotrzebne!!!!

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Jest to znany radziecki efekt pogoni...
System radziecki goniac i przeganiajac USA robil rzeczy ktore juz w USA byly od jakiegos czasu.Towarzysze zarzadzali aby dogonic a w tym czasie w USA dana dzidzine likwidowali bo juz zmienila sie technologia...
Jak radzieccy przegonili to akurat w USA takiego przemyslu juz nie bylo ...

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

W normalnym systemie jest zupelnie odwrotnie!
Na przyklad w Łodzi w okresie dzikiego kapitalizmu fabrykanci nie kupowali maszyn ktore pracowaly na zachodzie tylko PROTOTPY Z BIUR KONSTRUKCYJNYCH!W ten sposob przemysl Łodzi choc pozniej powstal byl NOWOCZEŚNIEJSZY niz na zachodzie bo nie oplacalo im sie jeszcze starych maszyn wymieniac a w Łodzi byly najnowsze...

To jest roznica miedzy systemem radzieckim a tzw. WOLNOKONKURENCYJNYM.Czyli wolnym rynkiem...Taki system byl w XIX wieku obecnie juz jest go coraz mniej...
W Europie i w USA mamy ,,pomoc nie mogacym zbankrutowac instytucjom finansowym'' itp. nie jest to juz wolny rynek.
Natomiast Euro-biurokracja to system ewidentnie juz radziecki...

A skad oni wezma te 100 mld E rocznie?
A skad niby?Deficyty sa monstrualne!
Z Euro-obligacji!Oczywiscie smieciowych...

A na koniec zakonczonego suck...cessem Euro... szczytu dzieci wniosa tablice z wysokoscia dlugu Strefy Euro.Oczywiscie tablica dluga jest i trzeba wiele dzieci...



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 88592
Przeczytał: 167 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 1:27, 19 Gru 2010    Temat postu:

Euro-jelenie buntują się :

Pięciu przywódców państw unijnych, w tym prezydent Francji Nicolas Sarkozy, kanclerz Niemiec Angela Merkel i premier Wielkiej Brytanii David Cameron, zażądało zamrożenia budżetu UE w liście do Komisji Europejskiej - podała w sobotę francuska prezydencja.


List, w którym apeluje się o zamrożenie budżetu UE do 2020 r., podpisali także premierzy Holandii i Finlandii, Mark Rutte i Mario Kiviniemi.

"Realizowanie ambitnych polityk europejskich w służbie obywatelom jest możliwe przy stałym poziomie wydatków. Wymaga to lepszego wykorzystywania dostępnych funduszy" - ziali obłudą sygnatariusze listu.
Wszyscy wiemy ze nie da sie rozbudowac biurokracji bez gigantycznej kasy wyduszonej od obywateli..

"Zobowiązania do płatności powinny wzrosnąć o nie więcej niż wskaźnik inflacji przez całą następną perspektywę finansową" - brzmi fragment listu.

Marzyli!!!

"Wszystkie kraje zaciskają pasa, by redukować deficyty. Europa także nie może od tego uciec" - zaznaczył w piątek Cameron na konferencji prasowej w Brukseli.

!!!!!

JAK ON ŚMIAŁ!WRÓG EUROPY!!!Wydatki na UE MUSZA rosnac.Nawet jakby w EU-ropie zapanowal glod!Euro-tyrania musi rosnac i ociekac tluszczem!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 88592
Przeczytał: 167 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:55, 02 Wrz 2011    Temat postu:

"Bild": minister finansów chce nowego traktatu UE

Nie­miec­ki mi­ni­ster fi­nan­sów Wol­fgang Scha­eu­ble uważa, że w ob­li­czu kry­zy­su w stre­fie euro po­trzeb­na jest da­le­ko idąca re­for­ma UE i naj­wy­raź­niej przy­ję­cie no­we­go trak­ta­tu unij­ne­go - po­in­for­mo­wał w pią­tek dzien­nik "Bild".

Scha­eu­ble miał wy­ra­zić taką opi­nię pod­czas czwart­ko­we­go po­sie­dze­nia frak­cji par­la­men­tar­nej cha­de­cji. Jego zda­niem ko­niecz­ne jest po­wie­rze­nie in­sty­tu­cjom UE więk­szych kom­pe­ten­cji w za­kre­sie po­li­ty­ki go­spo­dar­czej i fi­nan­so­wej, "nawet jeśli wia­do­mo, jak trud­na jest zmia­na trak­ta­tu" UE."Bild" oce­nia w wy­da­niu in­ter­ne­to­wym, że "ini­cja­ty­wa Scha­eu­ble­go ozna­cza, iż 17 kra­jów stre­fy euro w znacz­nym stop­niu chce się od­róż­niać od po­zo­sta­łych 10 państw UE, które nie mają euro".

Wobec kło­po­tów, ja­kich na­strę­czył w mi­nio­nych la­tach pro­ces ra­ty­fi­ka­cji Trak­ta­tu z Li­zbo­ny, w UE nie­chęt­nie dys­ku­tu­je się obec­nie o moż­li­wo­ści ko­lej­nej da­le­ko­sięż­nej zmia­ny trak­ta­to­wej.

>>>>

No i Traktat Lizbonski upadl zanim sie zaczal ! A ile bylo wrzasku ... Z 10 lat forsowali to dziadostwo a jak juz zgwalcili kilka narodow okazal sie warty tyle co mowilismy ... Czyli tyle ile zawartosc kosza na smieci...
Widzimy ze UE nie ma sensu... Traca 10 lat na rzeczy ktore sa szkodliwe...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 88592
Przeczytał: 167 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:14, 19 Wrz 2011    Temat postu:

Europejski Bank Centralny kupił już ponad 150 mld EUR obligacji państw PIIGS

W ubiegłym tygodniu EBC dokupił blisko 10 mld EUR obligacji państw, którym ostatnio z ledwością udaje się przekonywać inwestorów do udzielenia kredytów. Wrocławski ECOFIN nie przywrócił zaufania do euro, może jutro pomoże FED.

W poniedziałek tuż po godz. 16 czasu warszawskiego większość giełdowych indeksów spadała o ponad 2 proc. Obok tracących najszybciej na wartości niemieckiego DAX i francuskiego CAC40 znalazł się WIG20, który po południu poruszał się w okolicy 2230 pkt, czyli o 3 proc. niżej niż w piątek. Przerwanie wzrostowej serii trwającej na głównych parkietach od czterech-pięciu sesji uzasadniano m.in. obawami inwestorów o wypłatę kolejnej transzy pomocy finansowej dla Grecji oraz kolejną, już szóstą porażką partii Angeli Merkel w lokalnych wyborach, co pokazuje, że w oczach topniej poparcie dla obecnego stanowiska Niemiec na wyższym szczeblu, głównie w sprawach gospodarczych. Zdecydowaną wyprzedaż euro na otwarciu notowań w Azji można interpretować jako rozczarowanie inwestorów weekendowym szczytem ministrów finansów i szefów banków centralnych strefy euro. Kurs pary euro-dolar spadł z ok. 1,38 USD w piątek do 1,37 USD w poniedziałek rano, a popołudniu poruszał się już poniżej poziomu 1,36 USD. Warto zauważyć, że w ubiegłym tygodniu wyraźnie pogorszył się apetyt Europejskiego Banku Centralnego na obligacje państw z grupy PIIGS. ECB nabył 9,8 mld EUR tych papierów, w porównaniu z zakupami rzędu 13-14 mld EUR w ciągu dwóch poprzednich tygodni. Całkowite zaangażowanie banku centralnego w obligacje rządów, których prognozy, pobożne życzenia i gwarancje znaczą dla inwestorów coraz mniej, wynosi już 154 EUR i prawdopodobnie jest jedną z osi konfliktu wewnątrz instytucji, o którym spekulują ostatnio media. Kwestię wiarygodności Grecji można by już z grzeczności przemilczeć, ale dziś tamtejszy minister finansów zasygnalizował, że zrównoważenie budżetu będzie wymagało wprowadzenia nowych reform, a PKB spadnie w 2012 o ok. 5,5 proc. czyli silniej niż zredwidowana niedawno prognoza mówiąca o spadku rzędu 4,5-5,3 proc. r/r. Swoją drogą po spadku PKB w I półroczu o ponad 7 proc. r/r realizacja tego założenia wymagałaby niewyobrażalnego w obecnych warunkach ożywienia gospodarki. Agencja Moody's odniosła się natomiast do pakietu oszczędnościwego przyjętego przez Włochy w ubiegłym tygodniu twierdząc, że będzie miał on negatywny wpływ na ocenę ratingu kredytowego państwa oraz regionów.

>>>>

EBC w sposob bestialski wrecz lamie wszelkie euro-traktaty od Maastricht po Lizbona bo skupowanie obligacji przez EBC od rzadow JEST ABSOLUTNIE ZABRONIONE !!! Tutaj szykuje sie jaki Trybunal karny bo takiego przekretu na 150 mld E to jeszcze nikt zrobil z1 NAJWIEKASZA AFERA UE !!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna -> Aktualności dżunglowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy