Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna
Na wojnie nie każdy jest żołnierzem ...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna -> Tam gdzie nie ma już dróg...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133591
Przeczytał: 67 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:18, 10 Cze 2018    Temat postu:

Kroniki Nowego Lądka. Dziennik głównej kampanii Frostpunk


Kroniki pojawiły się na fanpage'u Gry Made in Poland spontanicznie – może dlatego pierwotnie rozpocząłem je dopiero na dwudziestym dniu, gdy znajdowałem się mniej więcej w połowie podstawowej kampanii Frostpunk pt. "Nowy Początek". Nowy Lądek spotkał się z Waszym wyrażonym lajkami entuzjazmem i z przyjemnością pociągnąłem do końca ten mało oryginalny pomysł zbeletryzowania punktu widzenia kapitana ostatniego Miasta. Stąd również pomysł, żeby skupić w jednym blogowym wpisie rozproszone dotąd posty i doprawić je bonusowo porządnym otwarciem.

Zapraszam do Nowego Lądka.


Nowy Lądek, dzień 1



Plujący oleistym dymem drednot odeskortował nas od skutego lodem Londynu do generatora, osadzonego w bogatej w węgiel Arktyce. Obok źródła ciepła rozbiliśmy pierwszy prowizoryczny namiot, zakładając Nowy Lądek. Walce generatorów to rzadki przykład zapobiegliwości jakiegokolwiek rządu, który zza grobu może uchronić nas przed amputacjami odmrożonych kończyn.
Na razie rozesłałem pierwszych robotników do zbierania węgla, drewna i stali, rozrzuconych po naszym lodowym kraterze. Patrzyłem na znikające w zamieci sylwetki rozjaśniane przez świetliki, drążące własnymi ciałami przejścia w śniegu, i obiecałem sobie, że co by się nie działo, nigdy nie poświęcę życia żadnego ze współobywateli. Po długiej podróży i uruchomieniu generatora wszyscy patrzą w przyszłość z optymizmem. Nie mają pojęcia, że nie wiem, co mamy robić dalej.



Nowy Lądek, dzień 20



Dzieci pracują przy kuchni i innych lekkich pracach. Większość populacji Nowego Lądka żyje w porządnych barakach, syta i ogrzana. Zdobyczny automaton dzień i noc pracuje na wydajne wydobycie węgla. Prognozy naszych synoptyków pokazują jednak, że za moment nadejdzie znaczące obniżenie temperatury, do -60 stopni Celsjusza...


Nowy Lądek, dzień 30



Dzięki długofalowym inwestycjom przetrwaliśmy kryzys, -60 stopni Celsjusza. Nauczyliśmy się uważać go za normę. Zapasy węgla i drewna powoli przestają mieścić się w magazynach. Przez parowe młoty węglowe i liczne węzły ciepłownicze dym spowija Miasto niczym lepka mgła. Pozornie wszystko jest znakomicie, w czym upewnia mieszkańców moje centrum propagandy i szczekaczki, i to najbardziej mnie niepokoi. Wciąż mam z tyłu głowy wieści od zwiadowców terenowych – upadek Winterhome, obłęd Tesla City. Przetrwanie nie jest nam dane raz na zawsze.



Nowy Lądek, dzień 42



Mój fatalizm okazał się realizmem. Temperatura sięgnęła -90 stopni i wciąż spada. Cała okoliczna zwierzyna wyginęła, zamarzła jak sadzonki w naszych cieplarniach. Musimy polegać na zgromadzonych wcześniej galonach zupy. Niedługo zawalą się również kopalnie, odcinając część dostaw węgla. Świadomie poświęciłem życie 30 ludzi, aby przygotować dolne sztolnie na nadejście zlodowacenia. Teraz nawet maksymalnie ulepszony generator i porządne domy mieszkańców nie dają pewności... czy przetrwamy najbliższe dni?



Nowy Lądek, dzień 46

Temperatura z zabójczego -150 podniosła się do bezpiecznego -40. W szczytowym momencie kryzysu połowa populacji Miasta leżała chora w łóżkach, nie znajdując dla siebie miejsca w przepełnionych szpitalach, nikt jednak nie zmarł z wychłodzenia ani głodu.
Pewną ręką poprowadziłem tą przestraszoną hałastrę byłych Brytyjczyków od poziomu neandertalczyków do zindustrializowanego komunizmu. Bardziej niż propagandowe ulotki Nowego Porządku, więzienia, szczekaczki i tajni współpracownicy ciążą mi na sumieniu dziesiątki poświęconych przy tym istnień ludzkich. Głównie chorych uchodźców, którym odmówiłem wstępu do Miasta. Moja strategia okazała się skuteczna dla setek innych ocalałych, 393 obywateli Nowego Lądka. Przeżyliśmy.


Autor: Adam Hutnikiewicz o 19:13

..

Prosze bardzo! Sciany tekstu do gry powinny byc obok a nie w grze. Moze jako ksiazeczka w pudelku lub pdf czy epub w formie elektronicznej. O ile w grze przeszkadzaja to po grze moga byc swietne.

A teraz pokaze jak nalezalo by skrocic gdyby tekst mial trafic do gry:

Kroniki Nowego Lądka.

Nowy Lądek, dzień 1

Drednot odeskortował nas od skutego lodem Londynu do generatora, osadzonego w bogatej w węgiel Arktyce. Obok źródła ciepła rozbiliśmy pierwszy prowizoryczny namiot, zakładając Nowy Lądek.
Obiecałem sobie, że co by się nie działo, nigdy nie poświęcę życia żadnego ze współobywateli.

Nowy Lądek, dzień 20

Dzieci pracują przy kuchni i innych lekkich pracach. Większość populacji Nowego Lądka żyje w porządnych barakach, syta i ogrzana. Prognozy naszych pokazują jednak, że za moment nadejdzie znaczące obniżenie temperatury, do -60 stopni Celsjusza...

Nowy Lądek, dzień 30

Dzięki długofalowym inwestycjom przetrwaliśmy kryzys, -60 stopni Celsjusza.

Nowy Lądek, dzień 42

Mój fatalizm okazał się realizmem. Temperatura sięgnęła -90 stopni i wciąż spada. Cała okoliczna zwierzyna wyginęła, zamarzła jak sadzonki w naszych cieplarniach. Musimy polegać na zgromadzonych wcześniej galonach zupy. Niedługo zawalą się również kopalnie. Świadomie poświęciłem życie 30 ludzi, aby przygotować dolne sztolnie na nadejście zlodowacenia. Czy przetrwamy najbliższe dni?

Nowy Lądek, dzień 46

Temperatura z zabójczego -150 podniosła się do bezpiecznego -40. W szczytowym momencie kryzysu połowa populacji Miasta leżała chora w łóżkach, nikt jednak nie zmarł z wychłodzenia ani głodu.
Cążą mi na sumieniu dziesiątki poświęconych przy tym istnień ludzkich, chorych uchodźców. Moja strategia okazała się skuteczna dla setek innych ocalałych, 393 obywateli Nowego Lądka. Przeżyliśmy.

...

I tak duzo jak na grę. Widze ze tresc depresyjna. Jak z hitlerowskiego getta dla żydów. Taki jednak styl prezentuja tworcy tych gier. Oczywiscie gry musza byc rozne. Nie pisze tego dlatego aby wszyscy robili gry z obozu zaglady! W zadnym wypadku.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133591
Przeczytał: 67 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:23, 05 Kwi 2019    Temat postu:

kwi 05
Polskie This War of Mine sprzedane w 4.5 mln egzemplarzy
05.04.2019 09:35, dodał: Maksym SłomskiOcena:

Polski przebój This War of Mine nie tylko ustanowił imponujący wynik sprzedażowy, ale także pomógł wielu potrzebującym dzieciom.


Polska gra This War of Mine ustanowiła imponujący wynik sprzedażowy. Od dnia premiery sprzedano już 4.5 miliona egzemplarzy gry poruszającej problemy ludności cywilnej w trakcie konfliktów zbrojnych. Media z całego świata zwracają też uwagę na efekt "uboczny" tej popularności.

W marcu 2015 roku twórcy gry z 11 bit Studios postanowili wesprzeć organizację charytatywną War Child Charity w podobny sposób do tego, w jaki robią to osoby odpowiedzialne za Humble Bundle. Całość dochodów ze sprzedaży rozszerzenia o nazwie War Child Charity została i wciąż jest przeznaczana na cele charytatywne. Do tej pory na pomoc War Child udało się zebrać znaczącą kwotę 500 000 dolarów!

DLC współtworzyli znani artyści streetartowi - M-City, Emir Cerimovic, Mateusz Waluś, SeaCreative oraz Gabriel "Specter" Reese, którzy wraz z twórcami gry postanowili pomóc dzieciom cierpiącym w strefach wojny na całym świecie. W skład dodatku wchodzą przedmioty kolekcjonerskie, dzięki którym stworzyć można unikalną galerię obrazów, nawiązujących do tematyki wojennej gry.



DLC War Child Charity do gry This War of Mine sprzedawany jest w cenie 0,99 euro, 9,99 euro oraz 19,99 euro. Kwoty te należy traktować jako dobrowolną darowiznę - zawartość każdego z pakietów, niezależnie od jego ceny jest dokładnie taka sama.

...

Bardzo pieknie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133591
Przeczytał: 67 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:43, 02 Wrz 2019    Temat postu:

Natalia Kieszek
02 wrz 2019, 17:38

11 bit studios jako wydawca nie zwalnia tempa – jutro premiera gry Children of Morta w wersji na PC


Już jutro swoją premierę ma gra „Children of Morta”. Przed debiutem produkcja większe zainteresowanie niż „Moonlighter” - poprzednia produkcja wydana przez 11 bit studios, która okazała się wielkim sukcesem. Na kilka tygodni przed premierą spółka poinformowała, że wishlista na najnowszą produkcję od Dead Mage przekroczyła już 200 tys. użytkowników. Gra będzie dostępna na PC Steam oraz GOG, a wersja na konsole zostanie wydana w połowie października.

Jeszcze na kilka dni przed premierą warszawska spółka 11 bit studios zaprezentowała swój najnowszy tytuł podczas targów gamingowych PAX West w Seattle. Również podczas Gamescomu „Children of Morta” otrzymało nominację do nagrody „Best of Gamescom”. Gra, jeszcze przed premierą, zdobyła większą popularność, niż wydany w zeszłym roku „Moonlighter”.

- Bardzo solidna wishlista, która liczy ponad 200 tysięcy pozycji oraz duże zainteresowanie mediów i graczy nastrajają nas pozytywnie przed wtorkową premierą „Children of Morta”. Nie będziemy ukrywać, że produkcja gry zajęła deweloperowi nieco więcej czasu niż zakładaliśmy nawiązując współpracę, ale dodatkowy czas nie został zmarnowany. Pozytywne recenzje ze strony mediów branżowych, które miały okazję przetestować „Children of Morta” potwierdzają, że produkcja studia Dead Mage prezentuje wysoką jakość i grywalność. Liczymy, że recenzje użytkowników, którzy od wtorkowego popołudnia będą mogli zagrać w „Children of Morta” będą równie pozytywne co przełoży się na dobrą sprzedaż gry - komentuje Grzegorz Miechowski, prezes zarządu 11 bit studios.

...

Najnowsza gra opowiada o rodzinie Bergsonów, która mieszka na wzgórzu Morta. Zadaniem familii jest chronić swoją górę przed Zepsuciem, a gracz może wcielić się w rolę jednego z 6 bohaterów. Co ciekawe, zadaniem nie jest ratowanie świata, tylko przetrwanie bohaterskiej rodziny w sytuacji, w której się znalazła. Gra odnosi się do prostych uczuć tj. miłość, nadzieja czy tęsknota.

...

Wersja gry na PC będzie dostępna już utro, natomiast fani konsol będą musieli poczekać jeszcze kilka tygodni. „Children of Morta” dedykowane na Nintendo Switch, PS4 oraz XBOX One zostanie wydane 15 października br. Cena gry jest również uzależniona od wersji. W dystrybucji cyfrowej to 21,99 USD/EUR. Natomiast wersje pudełkowe będą nieco droższe np. na Nintendo Switch gra będzie kosztować 34,99 USD/EUR.

Wysokie pierwsze oceny gry

Już zdjęte zostało embargo na recenzje gry dla mediów. Pierwsze opinie na stronie Metacritic są naprawdę pozytywne. Oto kilka z nich:

- Children of Morta to najlepszy roguelike, w jaki grałem w 2019 roku. Mocna historia, ekscytująca walka i świetne postacie sprawiają, że jest to obowiązkowa gra dla każdego fana roguelike - Games Heroes.

- Children of Morta to niesamowicie piękna gra, która opowiada fascynującą historię rozwoju, wybaczenia i miłości poprzez zestaw głębokich, satysfakcjonujących mechaników podobnych do łotrzyków (...) - Critical Hit.

W tej chwili nowa produkcja wydawnictwa 11 bit studios ma ocenę na Metacritic 84

Metacritics

„Children of Morta” lepszy od „Moonlightera”?

W zeszłym roku premierę miała gra „Moonlighter” i podobnie jak w przypadku najnowszej produkcji, warszawska spółka 11 bit studios była wydawcą. Twórcą zeszłorocznej produkcji było studio Digital Sun. Jednak w przypadku „Children of Morta” wishlista jeszcze na kilka tygodni przed premierą przekroczyła 200 tys. użytkowników i znajduje się na 2. stronie Wishlisty Steam.

Ponad rok po premierze, „Moonlighter” wciąż cieszy się popularnością. Ogólna ocena na platformie to prawie 80%, a na Metacritic wynosi 74%. „Children of Morta” ma szansę przebić ten wynik.

...

Co za mila niespodzianka! Pierwsze slysze o tej grze! Nie jestem jak widac az tak w grach zeby sledzic glowne firmy! No ale wybaczcie! Dla mnie priorytet tp objawienia! Czasy ostateczne! Nikt tego za mnie nie zrobi! Prorok to prorok!
Ale obejrzalem obrazki i wyglada cudnie! O taka grafike walczylem! Pikselowa bardzo czytelna piekna! Cos jak Heroes I i II. Perspektywa znakomita! Tzn ni to boczna ni to izometryczna! O to chodzi! Kazdy element musi byc tak przedstawiony jak najlepiej wyglada. Domki i budynki to jest izometryczna ale ludzue zwierzeta roslinki juz najlepiej wygladaja przednio bocznie. Jak w starozytnym Egipcie.

Co do systemu to nie gralem ale ludzie mowia ze znakomity! Brawo! Kazde nowe dzielo cieszy! Tworczosc! To jest to! :0)))



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133591
Przeczytał: 67 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:48, 12 Sie 2021    Temat postu:

Forstpunk 2 oficjalnie zapowiedziany. Jest zwiastun polskiej produkcji

11 bit studios pokazało nową grę. Nadchodzi "Frostpunk 2"

Polska spółka 11 bit studios rozpoczęła w czwartek kampanię promocyjno-marketingową gry "Frostpunk 2".Spółka uruchomiła oficjalną stronę internetową tytułu oraz pokazała krótki trailer.Spółka podkreśliła, że nowa gra ma być "czymś więcej niż sequelem".Premiery nie należy jednak spodziewać się w 2021.
Spółka uruchomiła kartę gry w serwisach: Steam, GOG i Epic Store, co oznacza rozpoczęcie budowy wishlist gry. W internecie jest też dostępny trailer

...

Szybko. Oczywiscie im wiecej dobrych gier tym lepiej.
Istotnie robic to samo tylko wiecej ,kontentu' nie ma sensu. Radzilbym poglebic gre raczej niz rozdymac. Oczywiscie nie chodzi mi o wielkosc swiata tylko zeby nie bylo wiecej tego samego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BRMTvonUngern dnia Czw 22:04, 12 Sie 2021, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRMTvonUngern
Administrator



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 133591
Przeczytał: 67 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:59, 17 Sty 2024    Temat postu:

11 bit studios opublikowało zwiastun Frostpunk 2

Dobra wiadomość dla fanów Xboxa. W dniu premiery Frostpunk 2 będzie dostępny w Xbox Game Pass.


PosiadaczKonta
22 godz. i 31 min temu via Wykop
Pierwsza część fajna giera. CItibuilder z nieliniową fabułą plus świetna muzyka. Gdzieś przeczytałem zabawne zdanie na temat FP1 "The only citibuilder with boss music".
ChochlikLucek
ChochlikLucek
ChochlikLucek
21 godz. i 22 min temu via Wykop
@PosiadaczKonta: To polecam w takim razie też taką jedną gierkę pod tytułem "The Last Train Home" w podobnych klimatach. Gra jest o tym czechosłowackim legionie, który po pierwszej wojnie światowej rozbijał się pociągiem po Rosji.

...

O ciekawe zawsze warto spojrzeć na niszowa gierkę. Czegoś nauczy. Mnie np. mocno uderzyła stara dosówka Transsyberia? Klimat powalający też zima oczywiście fajnie by było rozwinąć kiedyś może napiszę. Najpierw wypadało by zacząć w nią grać! Surprised))) Zawsze się boje zawodu bo wygląda super ale grywalność może być denna jak niestety w wielu starociach poczynając od MM1 i 2 choć wersje nesa i snesa nawet nawet!

Co do Frostpunka to oczywistym jest kontynuacją hitu.
Pytanie jak sprzedaż?! Prawidłowo jak pisałem należy kolejną wersję robić jak poprzednia się zużyje czyli wykres sprzedaży robi się taki \ jeśli jest taki –– to oczywiście bez sensu psuć sukces. Podawałem przykład Heroes1 rok 1995 Heroes 2 rok 1996. To był obłęd rok po roku na 100% podcięli zyski z H1 które skokowo gracze porzucili co widać po stronach internetowych w archiwum. Wysyp stron o Heroes 2 i zanik o Heroes 1 a co najwyżej stały się dodatkiem do strony o Heroes 2. A Heroes 1 to świetna gra na tamte czasy to wręcz wymiatacz wszystkiego bo co tam wtedy było? Słaba konkurencja...

Co do rozbudowy gry to przypominam błąd Heroes IV pisali nowy system do gry też 2d mając stary też 2d. W dodatku nie wyszło. AI leży i kwiczy. Co ciekawe wszystkie ważniejsze idee wprowadzono w WOGu na starym H3!

Frostpunk jest zbyt młody aby robić kompletna odmianę... Raczej chyba coś jak przejście z Heroes 1 do Heroes 2. Więcej wyborów więcej opcji. Rozbudowa w głąb umiejętności przedmioty budynki itd. Bohaterowie. Nie trudniej tylko więcej opcji najlepiej nowych ale ciekawych jak np. w Heroes 2 doszła frakcja nekro z kultowymi jednostkami typu drakolicze licze wampiry mumie zombie i szkielety których przybywa w miarę pokonywania wrogów! Absolutny hit i każdy kto grał w herosy świetnie pamięta.

Zatem powodzenia bo oczywiście życzę tej firmie jak najlepiej.
A i ci do finansów!!! To nie przyzwyczajajcie się do górnych wpływów czyli / bo potem musi być tak \ to są prawa fizyki. Nie należy akcjonariuszom wciskać że górny chwilowy pułap zysków to już na stałe. W takiej branży wykresy zysków skaczą jak szalone to nie piekarnia i nie ma tu reguł. To jest branża ciężka do zaplanowania no chyba że mamy molocha który kupił 5000 klasycznych tytułów i 300 gier rocznie to mają zaplanowane ale to jest patologia. Wzywam do bojkotu ,korporacji growych' bo kręcimy sobie pętlę na szyję.

Tak jak kiedyś mieć tylko windows było , wygodnie' mieć tylko ,YouTube'a' było ,wygodnie' szukać tylko w ,googlu' i naprawdę teraz ciężko znaleźć już inne wyszukiwarki...
Albo bing engine albo google engine nawet duck to bing engine. Yahoo? To Google...
Zostaje tylko albo ping czyli jakieś Baidu za które dziękuję... Albo Putin i... Yandex... No ale wojna! Nie będę im ruchu nabijał! Więc dramat. Bing albo Google ,wolny zachod'.

Zatem popierajmy firmy średnie typu 11bit żeby mieć jakąś jakość trochę wyższa bo na trochę ich stać i oczywiście indie! To jest podstawa i nieustający strumień pomysłów choć nie wolno ich męczyć że nie mają super grafiki to zbrodnia! O co innego tam chodzi!

Może jednak więcej kolorków? Eskimosi wyróżniają 60?! Rodzajów śniegu! My tylko jest śnieg lub nie ma. Sugeruje trochę naciągnąć rzeczywistosc i zrobić odcienie śniegu trochę zielony czerwony niebieski żółty itd... Zawsze będzie ciekawiej! Tak jak pisalemmzeby morze to nie była tylko woda bo nuda. W końcu to fantastyka...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Religia,Polityka,Gospodarka Strona Główna -> Tam gdzie nie ma już dróg... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy